zaterdag 3 mei 2014

New: MUA palette en highlighter!



Afgelopen week ben ik naar Londen geweest met m'n moeder! Ik vond het heeel erg leuk en heb natuurlijk veel geshopt. :) Ik heb ook twee dingen bij MUA gekocht en in dit artikel review ik ze!



Naked - Devotion - Shy - Fiery - Lavish - Dreamy - Trenquil - Exposed - Reveal - Wink - Ubsessed - Corrupt
Helemaal links zie je heel licht Naked, die heeft haast geen pigment maar voor de rest vind ik de kleuren heel mooi! Er zitten eigenlijk maar 3 echte matte kleuren in het palette en dat zijn dus Naked, Lavish en Corrupt. Lavish vind ik wel heel mooi! Het is wel een heel fijn nude palette die je voor alles kan gebruiken. En maar 6 euries!


Op deze foto hierboven zie je Devotion en Naked. Op m'n vinger zie je veel meer pigment in de kleuren dan op m'n arm, ik weet ook niet hoe dat komt. Maar als ik de kleuren op m'n ogen doe zien ze er meer uit als op m'n arm zeg maar, hahah.


Deze geweldige mooie highlighter koste maar 3 pond(€ 3,65)! Hij heet de Undress Your Skin Shimmer Highlighter en hij is ook van MUA. Ik vind dat het echt lijkt op een highlighter van mac alleen dan met een ander doosje zeg maar. (:



Ik vind de glans die de highlighter geeft heel mooi! Niet te veel glitters maar alleen een glans. Het is ziet er heel natuurlijk uit als je hier een klein beetje van op hebt. Ik ben hier heel erg blij mee! Hebben jullie producten van MUA?

xxxxxxxx

9 comments:

  1. wauw dat pallete ziet er onwijs mooi uit! Ik heb nog geen producten helaas van MUA, binnekort maar eens kopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie producten! Het palette vind ik echt prachtig, het bevat hele mooie kleuren zeg.. maar de highlighter haalt mij echt over om 'm eens te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar Londen bent geweest, en wauw, dat palette is gaaf! Toen kruitvat de afgelopen week de 1+1 gratis actie had, wilde ik ook een paar MUA producten kopen, maar door de drukte was echt bijna alles al uitverkocht...Die highlighter is trouwens ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die highlighter heb ik ook weten te scoren maar het palette was al uitverkocht... liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh de highlighter ziet er ook niet slecht uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu is het in Nederland te koop! Yay

    BeantwoordenVerwijderen