donderdag 3 april 2014

OOTD Summer feelings





Hey allemaal! Vandaag een ootd voor jullie die ik dit afgelopen weekend droeg toen ik naar de dierentuin ging. Het was super warm dus kon ik een korte broek aan! Bijna alles wat ik aan had, had ik die dag van Wieke(het shirtje en het broekje) geleend. Ik weet niet van welke winkel het shirtje is, maar ik vind hem heel erg leuk! Het broekje is van Hollister en die vind ik zooo mooi. Hij zit echt heel erg lekker! Ik hoop dat ik hem nog vaker mag lenen *hinthint*. Ik had zoals altijd m'n eastpak bij me en de zonnebril heb ik geleend van Eva. Ik had mijn neppe Timberlands aan. Ik vind het wel fijn om 'stevige' schoenen aan te hebben als ik veel loop op een dag. Ik vind het zo leuk om outfit artikels te maken, het foto's maken is alleen wel een beetje awkward, maarja! :) Dragen jullie al shorts?


xxxxxxx

10 comments:

  1. Leuke outfit, en wat ziet je haar er hier ontzettend mooi uit!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's en je outfit is ook zo leuk! De dierentuin blijft altijd leuk, vooral met zulk heerlijk weer :). Ik trek nooit zo snel een korte broek aan, maar dat ligt gewoon aan mij, jouw shortje staat je heel mooi! Grappig dat je wat had geleend, dat is zo handig als je dezelfde maat hebt. Ik leen wel eens schoenen van mijn moeder, die heeft ook dezelfde maat als mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je haar is mooi zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Je hebt echt ontzettend mooi haar! Mooie kleur ook!

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en een heerlijk zomerse outfit idd <3

    BeantwoordenVerwijderen