vrijdag 14 maart 2014

WINACTIE

Hoi! Zondag 30 maart opent het Zuiderzeemuseum officieel de deuren van het buitenmuseum, het thema van dit jaar is 'Ruik de tijd'. Speciaal voor deze opening is één van de meest exlusieve parfums van de wereld ingevlogen, Betrothal. De erfgenamen van het oude Engelse parfumhuis, geurexpert Annindriya en Barry Atsma zijn hierbij aanwezig! Je kan dan kans maken (als je in de rij gaat staan) om de parfum door Barry Atsma opgespoten te krijgen.

Het parfum wordt op die dag tentoongesteld. Het is de meest geconcentreerde creatie van het parfumhuis Grossmith, wat een van de oudste parfumhuizen van Engeland is. Betrothal is meer dan € 10.000 waard!


Ik mag voor deze gelegenheid 2 gratis kaarten weggeven! De openingsdag is op 30 maart en je bent dan welkom vanaf 10 uur tot 4 uur. Tussen 2 en 3 uur kan je worden 'besprenkelt' door de parfum Betrothal door Barry Atsma.
Het enige wat je moet doen om kans te maken is:
♥ Lottsofbeauty volgen op Bloglovin' (hier)
♥ Een leuke reactie achterlaten!
♥ Je mailadres achterlaten

Als je hebt gewonnen mail ik je voor je telefoonnummer, mailadres en naam, zodat ik die kan doorgeven aan het Zuiderzeemuseum! Je kan meedoen tot 22 maart, als je nog een vraag hebt, kan je me mailen naar: xxlott@gmail.com . Zelf kom ik ook met een vriendin, dus ik hoop jullie daar te zien. (:

xxxxxxx

3 comments:

  1. Super leuk! Helaas woon ik in Limburg dus een beetje te ver, ik volgde je ook al op Bloglovin! Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik doe meee (:
    annaboekelderr@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke (en originele!) winactie, ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin en mijn email is anouckdl@gmail.com, maar die had je al, haha :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen