maandag 10 maart 2014

Rimmel London Glam Eyes Liquid Liner




Deze eyeliner heb ik nu al een tijdje en ik vind 'm super fijn! Ik koop zelf meestal alleen budget merken, maar deze heb ik van m'n moeder gekregen en het bevalt met toch best wel. Hij is niet heel duur, op de meeste webshops rond de 7 euro, dus ik zou hem zelf ook wel opnieuw kopen omdat hij zo fijn is!



Hij is er in 1 kleur, 01 Black Glamour, wat een mooie diepe zwart is. De eyeliner is goed gepigmenteerd en ik weet eigenlijk helemaal geen nadelen te bedenken. Behalve misschien dat áls het in je oog komt, dat dat echt heel erg pijn doet. Maar dat is eigenlijk bij alle vloeibare eyeliners wel zo. Het kwastje is heel erg dun, waardoor je dus hele mooie dunne lijntjes kan zetten, dat vind ik altijd wel mooi!


 Gebruiken jullie eyeliner, zoja welke? 

xxxxxxxx

8 comments:

  1. Lijkt me fijn! Ik heb de NYC vloeibare eyeliner.
    Echt mijn all time favorite.
    Liefs
    www.thebordeauxbow.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt me erg goed! En wat fijn dat die dunne lijntjes zet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik deze altijd, elke dag, en kan niet meer zonder! Hij is de fijnste ever!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hij lijkt me heel fijn! Ik ben zelf echt een enorme kluns met vloeibare eyeliner, dus die gebruik ik (nog) niet. Heel af en toe, als ik er zin in heb, doe ik wat eyeliner op mijn ogen, dan gebruik ik zo'n soort pen, van de Etos volgens mij. Dat vind ik wel fijn, en handig als je net zo'n kluns bent als ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh ja zeg, dat lijntje ziet er echt wel heel dun en precies uit, nice! Zelf gebruik ik zelden vloeibare eyeliner, maar als ik 't gebruik, dan is het de Superliner van L'Oreal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit! er loopt momenteel een winactie op m'n site, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen