woensdag 19 maart 2014

Make up organiser

Deze make up organizer komt van Make-up-your-stash.nl en is super handig! Ik weet nooit zo goed hoe ik mijn make up moet opruimen, meestal ligt het gewoon in een grote bak.Ik vind het heel erg handig om de make up die ik dagelijks gebruik hier in te bewaren! :) 




In het bovenste deel is er plek voor je de langwerpige dingen zoals bijvoorbeeld nagellak of kwasten. Daarnaast kan je grotere nagellak (de normale potjes van OPI passen niet in die andere houder) of andere grote dingen neerzetten. In het onderste deel heb je dan nog twee laadjes, die niet heel groot zijn maar er past wel genoeg in!



Je hoeft die twee delen niet persee op elkaar zetten. Ik vind het zelf ook wel leuk om ze gewoon apart op m'n kastje te zetten. Deze organiser kost € 24,95 en is hier te koop onder de naam Kleine luxe make-up organiser. Hebben jullie een make-up organiser?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Super mooie make up organizer! Leuk ingedeeld ook
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb deze ook maar dan van ebay :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik ook liggen, hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig zeg! Ik ben nu heel toevallig iets aan het typen over de organiser van de Action, die is ook heel fijn! Mooie foto's trouwens, en ik ga zeker even een kijkje nemen op die webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een handige organizer! En ik vind de foto's echt mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg handig! Ik heb een hele eenvoudige van de Action, hierin heb ik alleen mijn dagelijkse producten. De rest bewaar ik altijd in mijn Helmer van de Ikea. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig zo'n organizer! Heb er zelf ook eentje en ze zijn erg fijn! Heb daar vaak de dingen in zitten waarvan ik weet dat ik ze ga gebruiken elke keer. Xx

    BeantwoordenVerwijderen