vrijdag 7 maart 2014

John Green boeken!



Hoi! Vandaag heb ik een beetje een ander soort artikel voor jullie. Het gaat over deze boekenbox van John Green. Allereerst vind ik de boeken van John Green super leuk, dus toen mijn zus deze boekenbox kreeg was ik stiekem ook wel erg blij! Ik heb alleen wel nog maar 2 van de 5 boeken gelezen, dus ik weet niet waar de andere over gaan. Ik ben wel van plan om die snel te gaan lezen! Het is eigenlijk vooral dat ik deze boekenbox heel erg kan aanraden, omdat het zooo veel voordeliger is dan de boeken apart kopen. Veel lees plezier :)

The Fault In Our Stars

Dit is een heeel erg bekend boek, zelfs als je het boek niet kent herken je waarschijnlijk de voorkant. Dit boek heb ik dus gelezen en ik vond het super mooi! Ik ga in dit artikel niet te veel spoilen, maar wel even uitleggen waar het boek over gaat. :) Het boek gaat over een meisje met kanker, die niet meer naar school gaat en dus eigenlijk niet veel vrienden heeft waar ze nog regelmatig mee afspreekt. Ze moet dan van haar moeder naar een soort praatgroep en dan ontmoet ze een jongen. Voor de rest zeg ik niks haha! De film komt in Juni uit en hier kan je de trailer bekijken! 

An Abundance of Katherines

Dit boek heb ik in het Nederlands gelezen. Een leuk boek, maar best wel ingewikkeld. Het gaat over een jongen die alleen op Katherines valt. Dus hij vind alleen meisjes leuk met die naam. Het gaat ook best veel over wiskunde, omdat de hoofdpersoon hoogbehaafd is en hij een formule probeert te maken hoe je kan uitrekenen hoe lang een relatie duurt. Dat vond ik soms wel een beetje saai om te lezen, maar voor de rest is 'ie wel leuk! En vooral heeel erg goed geschreven.



Ik ben zo benieuwd naar de tifios film! In de trailer ziet het er wel zo anders uit dan ik het me had voorgesteld. Ik weet wel bijna zeker dat ik het een super leuke film vind! Wat vinden jullie van de boeken van John Green?

xxxxxxx

16 comments:

  1. Hij schrijft echt heel erg goed en zijn boeken zijn fijn om te lezen! Heb zelf the fault in our stars & paper towns gelezen. Ben ook echt benieuwd naar de film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie tegenwoordig heel veel bloggers deze boeken lezen. misschien moet ik er ook maar is aan beginnen, ook goed voor m'n engels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet eerlijk zeggen dat ik The Fault In Our Stars echt geweldig vind, Paper Towns las ik laatst ook.. maar deze viel mij behoorlijk tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind John Green geweldig, ik heb the fault in our stars, en het is zo mooi geschreven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, John Green is echt een hele goede schrijver! Ik heb zelf ook The Fault In Our Stars gelezen, en die is echt mooi geschreven, en ook grappig. Ik wil heel erg graag de film zien in juli! En ik wil ook nog Looking For Alaska lezen, die lijkt me ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die ben ik nu aan het lezen, hij is heel erg leuk ! xxx

      Verwijderen
  6. Ik hoor er zulke goede verhalen over! Ik zou zelf heel graag The Fault In Our Stars willen lezen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk bericht, ik zag de boeken wel eens voorbij komen maar ik heb ze nog nooit gelezen. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Ik ga binnenkort maar eens een boek van hem lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees te veel goeds over deze boeken, misschien binnenkort maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel! Ik wil ook al heel erg lang 'The Fault In Our Stars' lezen, lijkt me zo mooi!
    Ohja, als 'ie in de bios komt, mag ik dan met je mee, hahah?!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar heb je die box gekocht? en hoe duur was die? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry, lees nu pas dat je hem hebt gekregen dus denk niet dat je het weet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. M'n zus heeft hem van Sinterklaas gekregen en Sinterklaas zei dat hij ze bij bol.com had besteld (: xxxx

      Verwijderen