maandag 24 maart 2014

Forever 21 summer wishlist


Hoi! Een paar artikelen geleden vertelde ik dat ik naar Londen ga deze meivakantie. Daarom vandaag een wishlist van de dingen die ik bij de F21 wil kopen. Ik vind het zooo erg jammer dat hij nog niet in Nederland is. Gelukkig komt hij naar Amsterdam, Rotterdam én Utrecht.
Deze twee shirtjes vind ik heel erg leuk! Allebei een beetje kort, maar dat vind ik juist leuk met een high wasted broekje. Ze zijn allebei ook echt heel erg goedkoop, omgerekend 10 euro!

Al mijn shortjes van vorig jaar zijn te klein, dus moet ik dit jaar weer een hoop nieuwe broekjes kopen. (: Deze twee hierboven vond ik allebei erg leuk! Ik denk ook dat ze gewoon bij alles staan. Ook vind ik het mooi dat de onderkant van deze broekjes gerafelt zijn en met kant! Ze zijn allebei ook rond de 10 euro. 

Ik houu van jurkjes! Meestal koop ik ze en heb ik ze dan niet zo veel aan, maar dit jaar is mijn goede voornemen om ze dan ook veel te gaan dragen! :) Zoals je waarschijnlijk al ziet hou ik echt van schattige jurkjes met bloemetjes en kant. Vooral het jurkje met de madeliefjes vind ik heel erg leuk! Deze jurkjes zijn 10 tot 20 euro, dus dat valt ook nog best wel mee. 

Dan als laatste de 'overige' dingen. Als eerste een toitlettas die volgens mij echt een perfecte maat heeft. Ik heb op dit moment alleen een hele oude toilettas dus ik moet nodig een nieuwe! Dat sportbroekje die je eronder ziet vind ik gewoon heel erg leuk! Meestal heb ik een zwart shirtje aan als ik naar de sportschool ga, dus dan is dit wel weer wat kleurrijker. Dan que make up heb ik eigenlijk twee dingen die ik graag wil. Dat mooie smokey palette waar bijna alleen maar matte kleuren in zitten en waar ik dus echt heel erg benieuwd naar ben! En een mooie lipstick waarvan ik de verpakking eigenlijk gewoon leuk eruit vind zien. Als laatste wil ik graag die pyjama voor in de zomer!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, wat vinden jullie van de Forever 21?

xxxxx

7 comments:

  1. Ooh, veel plezier in Londen! Je wishlist is heel leuk, vooral die jurkjes zijn zo lief
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke items, ik heb zelf nog nooit iets gekocht bij forever21 :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke items! Hahah precies mijn stijl ook! Oehh, veel plezier in Londen! Ik ga daar ook heen met school eind april :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat word ik hier hebberig van zeg! Ik heb echt zin in mei, want dan komt hij in Amsterdam, volgens mij. Ik wist niet dat 'ie ook in Utrecht en Rotterdam kwam, nog leuker! je hebt hele leuke items uitgezocht, die shirts en dat madeliefjesjurkje zijn zo leuk, hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het roze jurkje met kant vind ik super leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen