woensdag 12 maart 2014

Almost Spring!



De afgelopen dagen is het zo'n lekker weer! Zondag heb ik zelfs in m'n korte broek gelopen (misschien een beetje té entiousiast). Alles is zo veel leuker als de zon schijnt en het warm is. In de avond kan je veel meer doen en in de ochtend is het minder moeilijk om op te staan, omdat het warmer is! Ik hoop dat het nu eigenlijk wel warm blijft. :) De laatste tijd heb ik weer heel veel inspiratie voor m'n blog. Het is dan zo leuk om te bloggen! Helaas laat school het niet altijd toe, maarr gelukkig heb ik deze week een rustig weekje. Dan is er nog iets, ik ga in de meivakantie naar Londen met m'n moeder! Het is echt heel erg fijn om ergens naar uit te kijken als je op school zit. Hou deze week mijn blog in de gaten, want er komt een winactie aan (mijn eerste winactie ooit haha)!

xxxxxx

7 comments:

  1. Wat een mooie fotos, ik heb gister ook van deze bloemen een foto gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's.
    Ik word ook altijd vrolijker van de lente!
    Londen is een leuke stad, ben er zelf ook geweest. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's <3 Ik geniet ook op en top van dit heerlijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Ik hou echt van bloesem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuwwwiee, I'm in love with those pictures!
    Dit weer is niet te beschrijven, zo fijn is het! Ik klink dan misschien ook een beetje te enthousiast, maar ik wordt er echt vrolijk van. Niet meer die grauwe wolken en koude regen.
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Ik begrijp je volkomen, van lekker weer word ik ook zo vrolijk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen