donderdag 20 februari 2014

Lush Dream Cream + Snowcake review



Ik heb dit pakketje van Lush al een tijdje, maar ik gebruik het nooit omdat ik dan bang ben dat het te snel op gaat haha. Dat heb ik echt altijd met dure dingen! Oja, en ik wil even duidelijk maken dat ik het niet opgestuurd heb gekregen.



Er zitten twee producten in, de Dream Cream en Snowcake. Als ik het doosje alleen al open doe ruikt m'n hele kamer naar de Lush!


Zoals er op het doosje staat is dit de nummer 1 van meest verkochte producten van Lush. Het is een hand en body lotion. Ik vind deze geur ook erg lekker! Het doosje is alleen niet heel groot voor een body lotion, dus waarschijnlijk is hij snel op. Hier kan je de grotere versie kopen. Voor de rest hydrateert deze body/hand lotion heel erg! Als je dit in de avond op je handen doet zijn ze in de ochtend super zacht!


En dan Snowcake. Dit is een stuk zeep met goude glitters uit de kerstcollectie. Het is eigenlijk een ronde cake waar ze stukken uit hebben gesneden. Ik vind het heel erg fijn om deze zeep te gebruiken, omdat het je handen super zacht maakt! Op de site las ik dat ze dit helaas niet het hele jaar verkopen. Hier kan je dat lezen. Ik vind de producten van Lush altijd zo fijn en vooral lekker ruiken. Alleen meestal koop ik er zelf niks, omdat het toch erg duur is. Ik ben hier wel heel blij mee! Wat vinden jullie van Lush?

xxxxxx

10 comments:

  1. Oh de bodylotion lijkt me heerlijk, hmm! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god, ik zit hier al helemaal te kwijlen alsof het eetbaar is. Ik kan wel nagaan wanneer je het pakketje opent dat je hele kamer er naar ruikt, mweh ik wil ook weer producten van Lush gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heel lang terug een monstertje van de dream cream meegekregen maar toen vond ik de geur helemaal niet zo lekker.. vraag me nu wel af hoe hij ook alweer ruikt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie foto's! Lush ruikt inderdaad altijd zó lekker, mmm. Morgen ga ik er hopelijk even langs en misschien koop ik wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeeh I love lush! Ik wil deze producten ook nog heel graag proberen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijken me echt heerlijke producten! Lush stelt me echt nooit teleur haha!

    BeantwoordenVerwijderen