dinsdag 18 februari 2014

Lovely Milky Breakfast




Als je vaker op mijn blog kijkt, weet je dat ik gezond probeer te doen. Ik ben namelijk zo'n persoon die oneindig kan eten en nooit vol zit. Maar als ik naar de sportschool ben geweest en ik eet daarna wat fruit voel ik me gewoon veel beter! Dat is ook de rede dat ik nu in de vakantie niet elke ochtend een eitje en tosti's eet, maar yoghurt met muesli met noten. En natuurlijk wat plakjes suikerbrood, want anders is het echt te moeilijk, hahah. Dus daarom at ik dit gister. Ik wil gewoon graag een strakke buik voor de zomer! En vooral sterker zijn, want ik ben zo slap (als ik m'n arm aanspan, gaat er gewoon niks omhoog??? Volgens mij hoort dat niet haha). 


Volgens mij zeg ik dit in elk artikel, maarr ik ga weer meer bloggen! Dit keer heb ik echt artikels klaarstaan. (: xxxxxxx



11 comments:

  1. Mooie foto's! En die mok van blond is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm lekker, goed bezig! Suikerbrood is zo lekker, ik snap dat je dat niet kan weerstaan! En je mag jezelf best eens trakteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mjum, suikerbrood! Eigenlijk best lekker yoghurt met muesli. Ga ik zeker vaker doen. Volgens mij is de basis van een goed figuur geen maaltijden overslaan en veel gezond eten. Leuke en (lekkere) tips! Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker ontbijten!!! suikerbrood is zo lekker maar wel slecht hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker! Omg suikerbrood heb ik al zo lang niet meer gehad. Is echt super lekker, maar o zo slecht haha.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ziet er lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hoor! Ik ben nu ook veel gezonder aan het eten en veel aan het sporten :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heerlijk uit!!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahah een paar plakjes suikerbrood ook nog eens :''))

    BeantwoordenVerwijderen