zondag 9 februari 2014

lottsofbeauty.nl.ae /// lottsofbeauty.tk




Hey! Ik zit er de laatste tijd aan te denken om een eigen domein te nemen; lottsofbeauty.nl! Ik weet alleen niet zeker of dat wel zo slim is, want mijn blog is helemaal niet zo groot. Dus heb ik twee 'nep' domeinen aangemaakt. Die zijn gewoon gratis! lottsofbeauty.nl.ae en lottsofbeauty.tk, zo is mijn blog beter te vinden en de url is korter. Ik ben alleen wel bang dat in de tijd dat ik aan het twijfelen ben, over of ik wel of niet een domein moet nemen, iemand anders al lottsofbeauty.nl aanmaakt. In iedergeval wil ik even tegen alle andere bloggers zeggen dat je dus ook gratis een soort domein kan aanmaken bijvoorbeeld, hier en hier. De foto heb ik btw in de zomervakantie gemaakt. Ik wil zo graag weer terug! Zou ik een eigen domein nemen?



xxxxxx

7 comments:

  1. Ja ik zou een eigen domein maken, tof! :) En wat een leuke foto, kan niet wachten tot de zomer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik begon met m'n blog had ik meteen een domeinnaam... Het voelt veel 'echter' zeg maar (bij mij toch) en voor 15euro per jaar, dat is nu ook niet zo veel. Dus: zeker doen! :) en oh super leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt & ja ik denk dat ik het inderdaad ga doen! :) xxx

      Verwijderen
  3. ik zou het gewoon doen vaak kost het maar een tientje per jaar ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg blij met mijn eigen domein! Dus ik zeg doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, doen! Is dan echt van jezelf, tenminste zo voelt t voor mij!

    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wellicht een handige tip voor jullie: een webhosting is minstens zo belangrijk!
    Anders heeft je domeinnaam namelijk geen plek om zichzelf online te vestigen.

    BeantwoordenVerwijderen