zondag 2 februari 2014

Eyes Lips Face bestelling + review!

Laatst heb ik met wat vriendinnen een bestelling bij eyeslipsface.nl gedaan! Je kan hier zien wat een vriendin heeft gekocht. (: Ik heb niet heel veel gekocht, maar omdat het de eerste keer was dat ik daar wat kocht, dacht ik dat het leuk was om het even aan jullie te laten zien!





Crème eyeliner in black 
Ik heb nog helemaal geen crème eyeliner, dus deze wilde ik sowieso kopen! Ik vind de verpakking erg mooi. Het kwastje dat erbij zit is niet heel erg goed en vooral erg klein. Als ik de eyeliner aanbreng zou ik dat kwastje niet gebruiken denk ik. Voor de rest blijft hij erg goed zitten en heeft 'ie veel pigment. De eyeliner kost 4 euro! Hier kan je hem kopen.



Concealer in ivory 
Deze concealer is er in verassend veel kleuren! Dus als je een hele donkere huid hebt, of juist een hele lichte zoals ik dan kan ik deze aanraden! Het is niet de beste concealer die ik ooit heb gebruikt, maar alsnog erg goed! Helemaal voor de prijs, 1 euro! Hier kan je hem kopen. 




Contouring Blush & Bronzer Cream
Hier was ik het meest benieuwd naar. Ik heb namelijk al wel wat blushes en bronzers, alleen niet in een cream versie. Ik vind het erg fijn dat je dit gewoon met je foundation kan blenden, zodat het minder opvalt. Helaas kan je deze maar in één kleur kopen. Deze bronzer is een beetje te donker voor mij, maar als ik een heel klein beetje gebruik kan het wel. De kleur van de blush vind ik heel erg mooi! En de kleuren hebben ook erg veel pigment. Deze kost ook 4 euro en je kan hem hier kopen.

Ik ben best tevreden over elf! Ik vind het alleen wel heel erg jammer dat je pas gratis verzendkosten hebt vanaf de 75 euro. Ik bedoel, wie koopt er nou make up bij elf voor 75 euro? Als je met meer wat koopt zijn de verzendkosten niet heel duur meer, dus dat kan je ook gewoon doen, maar wel onhandig! Wat vinden jullie van het merk elf?

xxxxxxxx

6 comments:

  1. ziet er goed uit allemaal! En wat heeft de eyeliner een goeie pigment. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig alles is zo gepigmenteerd! Dat verwachtte ik eerlijk gezegd niet echt maar ziet er allemaal goed uit! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel, de eyeliner ziet er goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen