zondag 23 februari 2014

Concert Ellie Goulding





De foto's zijn erg onscherp, omdat ik ze met m'n mobiel heb gemaakt. Maarr ik was afgelopen zaterdag naar het concert van Ellie Goudling in de Heineken Music Hall! Het was zó leuk! We moesten wel lang in de rij staan, maar dat heb ik er voor over gehad.  Ze zag er zo leuk uit en we stonden best vooraan! Het voorprogramma was Chloë Howl en ik had een paar van haar liedjes al thuis geluisterd. Haar muziek lijkt best wel op de muziek van Ellie Goulding, ook super leuk dus haha. (: Er was ook nog een soort 'afterparty' alleen duurde die maar een kwatiertje ofzo, naja het was wel heel erg gezellig met iedereen!


Dit was dus aan het begin van de vakantie, maar het voelt alsof het gister was. De vakantie is zó snel voorbij gegaan! Morgen moet ik alweer naar school en ik heb er echt geen zin in. Gelukkig kan ik uitkijken naar de meivakantie, dan ga ik waarschijnlijk naar Londen! Wat vinden jullie van Ellie Goulding?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Ah, wat gaaf dat je erheen bent geweest! Zaterdag lijkt zo dichtbij maar het is al echt een week geleden, bluh :( Ik zou nog wel een weekje vakantie willen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel erg leuk! Ik ben zelf ook een enorme fan van Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahw ik was er ook bij! Echt superleuk dat je er ook was, het was gaaf he? Ik ben een big fan. Prachtige liedjes heeft ze!

    Super chill dat je vooraan stond, wij waren uiteindelijk naar achteren gegaan, ik was met mijn achternichtjes en die zijn wat kleiner, dus die konden het haast niet zien. Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo gaaf! Ik ben stiekem een beetje jaloers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt super leuk! Ik vind haar stem wel wat bijzonders hebben, een keer iets anders. Het was waarschijnlijk een hele leuke ervaring! Keep it in mind! <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah Ellie Goulding is zo'n goede zangeres! Supertof dat je haar live hebt gezien/gehoord! :)

    BeantwoordenVerwijderen