dinsdag 25 februari 2014

Beautyblender dupe H&M


Steeds meer mensen gebruiken de beautyblender. Ik was hier heel erg benieuwd naar. Dus toen ik bij de h&m deze dupe tegenkwam kocht ik hem meteen!


Zoals je op de foto's kan zien heb ik hem al gebruikt om te testen. De spons is best hard, zelfs als je hem al nat hebt gemaakt. Het brengt ook helemaal niet fijn aan. Het platte deel aan de achterkant is helemaal niet groot, dus als je op je hele gezicht foundation wilt aanbrengen hiermee duurt het super lang! Ik snap niet echt hoe je dit fijner kan vinden dan een kwast. Je foundation gaat ook veel sneller op, want de spons neemt het op. Het lukte me ook niet om hem schoner te maken dan dit, de foundation bleef er gewoon in zitten. Normaal ben ik niet zo snel negatief over een product maar dit vind ik echt niet fijn om te gebruiken!


Als je lang de tijd hebt om je foundation aan te brengen kan je dit wel gebruiken, het puntje is wel handig voor bij je ogen en omdat het in het midden dunner is kan je het makkelijker vasthouden. Maar volgens mij staat de beautyblender er juist om bekend dat 'ie heel snel aanbrengt. Deze is wel veel goedkoper dan de echte beautyblender, € 2,95. De echte is meestal rond de 15 euro. Gebruiken jullie de beautyblender?


xxxxxxxx

8 comments:

  1. Ben best benieuwd, ik gebruik nog geen blender

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk nog nooit een beautyblender gebruikt, maar het lijkt mij ook niet zo fijn werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat hij niet fijn is! Op een andere website had ik heb ook al gezien en zij vond hem ook een echte miskoop. Niet kopen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit zo'n ding gebruikt, en dat gaat ook niet gebeuren denk ik. Deze klinkt helemaal niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg handig lijkt me dit zeker niet, doe mij maar gewoon een kwast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm aan je verhaal te horen is het niet heel fijn! Heb er nog nooit één gebruikt en denk dat ik het ook niet zo gauw zal doen ;-) !

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog geen ervaring met deze blender, maar gebruik wel dagelijks een sponsje van Kruidvat om mijn foundation mee aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen