donderdag 9 januari 2014

Yves Rocher BB cream



Deze BB cream had ik voor mijn verjaardag van Meike gekregen. Ik was er erg benieuwd naar! Vandaag lezen jullie mijn review. (:


Als eerst wilde ik op de achterkant kijken wat de BB cream allemaal doet. Helaas staat het daar alleen maar in het frans en duits dus heb ik het even op de website opgezocht.

De Perfectionerende BB Cream 6-in-1:
- Hydrateert de huid 24 uur lang,
- Egaliseert de teint,- Vervaagt oneffenheden en tekenen van vermoeidheid,- Maakt de huidstructuur glad,- Laat de teint stralen,- Beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf.De lichte textuur versmelt naadloos met de eigen huidskleur.




Deze BB cream belooft heel veel|! Ik was vooral benieuwd naar het naadloos aanpassen aan je huidskleur. 


Als je zo naar de tube kijkt vind ik de BB cream er best wel licht uitzien! Positief voor mij maar, maar hij is er maar in twee kleuren, dus dan zou je denken dat hij wel iets donkerder is.


Ik heb de binnenkant van m'n arm gebruikt om dit te swatchen. De bovenste is zonder en de onderste is met. Deze BB cream heeft een roze ondertoon, normaal hebben foundations en BB creams juist gele ondertonen. Hij dekt wel erg mooi en blijft lang zitten. Alleen de kleur.. Ik zie er best wel rood uit als ik hem op heb. Voor de rest vind ik hem wel erg goed! Daarom mix ik hem nu altijd met een foundation met een gele ondertoon zodat het precies de goeie kleur is. Als je huid wel een beetje rood is en je wil niet opeens een BB cream met een gele ondertoon zou ik deze kopen! Je kan hem nu kopen met 50% korting en dan is 'ie nog maar 9 euro.

Welke BB cream of foundationi gebruiken jullie?

xxxxxx

8 comments:

  1. Goed review! Ik gebruik zelf een foundation. Liefs, lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede review inderdaad! Jammer dat hij van zichzelf niet helemaal goed matcht en je nog wat moet mengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet inderdaad wel kleurverschil, maar hij ziet er wel fijn uit voor de rest! Ik gebruik het liefst de BB cream van The body shop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een onwijs mooie lay out! Ook de foto's en de artikelen op je site zijn super leuk :)
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt me erg fijn en matched je goed!

    BeantwoordenVerwijderen