vrijdag 3 januari 2014

NOTD: Vanilla & Duches







Ik heb deze twee kleurtjes nu een tijdje en ik vind ze nog steeds heel erg mooi! Ze heten Vanilla en Duchess en hier kan je m'n review lezen. Ze zijn van het merk Barry M, dat merk heeft hele mooie nagellak vind ik! Voor m'n nagels van vandaag heb ik eigenlijk m'n nagels alleen gelakt met Vanilla en het puntje met Duchess. Toen er niet veel nagellak meer op m'n kwastje zat ben ik daarmee tot de helft van m'n nagel gegaan en daardoor lijkt het een beetje overlopend. Niet zo heel moeilijk! :) Ze kosten allebei 5 euro. Wat voor nagellak heb jij op atm?


xxxxxx

15 comments:

  1. Oh, ik vind het echt leuk! Ik heb zelf nu mijn lakje amazing california love van opi op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél tof gedaan! Ombré glitter effect ^^ Super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt supermooi! Ik heb momenteel een black to the routes van Catrice op met daarop een gouden glittertopcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg leuk gedaan zeg :)

    Ik heb geen nagellak, heb mijn nagels te kort gebeten dus staat dan echt niet mooI!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je echt super mooi gedaan , heel erg chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love it!
    Ik mag een set Caviar Beads weggeven op mijn blog, doe je mee?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! De combinatie vind ik prachtig! <3 Heel chique! Ik heb niks op mijn nagels momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nagellak look! Mooie blog heb je ook trouwens, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen