dinsdag 7 januari 2014

Make up die ik elke dag gebruik!




Vandaag laat ik alle make up producten die ik per dag gebruik zien. Ik vind het niet zo fijn om elke dag heel veel te gebruiken, want dan kan je nooit wat minder make up gebruiken. Ik ben ook meestal te laat, dus ik doe het altijd snel op m'n gezicht, haha. Alleen in het weekend doe ik er iets langer over. Als eerst de kwasten, ik gebruik er eigenlijk maar twee. Ik hou van grote kwasten, dat brengt veel fijner aan vind ik! Voor m'n gezichtspoeder gebruik ik de kwast van TBS (review). En voor m'n blush de witte kwast van de Hema. Ze zijn allebei eigelijk niet waar ik ze voor gebruik, maar ik vind ze juist fijn voor blush en gezichtspoeder!


Voor m'n gezicht gebruik ik op onzuiverheden en onder mn ogen concealer. Deze is van Essence en die heb ik in Gent gekocht. De Kruidvat bij mij in de stad verkoopt deze niet, hij is wel heel erg goed! Ik vind het altijd moeilijk om een kleur te vinden die bij mijn huid past, deze is een beetje te donker maar het gaat nog net. :)
Voor gezichtspoeder gebruik ik die van Catrice (review) en blush die van de H&M (review). Die zijn allebei niet zo heel bijzonder, maar wel fijn!


Voor m'n ogen en wenkbrauwen gebruik ik ook maar 3 producten. Een wenkbrauwpotlood, een highlighter pen en een mascara. Ik teken m'n wenkbrauwen een heel klein beetje bij en kam ze door met het borsteltje(review). In m'n onderste waterlijn zet ik een lijntje met de Catrice highlighter pen, zo lijken je ogen net iets groter. Ik vind een fijne highlighter pen en erg goedkoop! Daarna krul ik m'n wimpers en doe ik er mascara op.



Voor m'n lippen kies ik elke dag tussen twee producten; de Baby Lips Mint Fresh en een lip butter van Revlon. Baby Lips geeft helemaal geen kleur af en Revlon een klein beetje. Ik vind het wel fijn als het niet heel erg opvalt dat je iets op je lippen hebt!

Dat was alles! Vinden jullie het leuk als ik vaker zo'n artikel doe? Laat je reactie achter in de comments! :)

xxxxx

15 comments:

  1. Mooie producten! Ik gebruik vrijwel hetzelfde elke dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zulke artikelen altijd zo handig! Baby lips is zo fijn, hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ongeveer precies hetzelfde qua producten! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat je dagelijks gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! De kwast van tbs lijkt mij fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie producten gebruik je, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie producten en je hebt mooie foto's op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zien eruit als fijne producten :)
    Ik gebruik meestal alleen maar wat mascara, erg he?

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie producten! De blush van H&M ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien! Mooie producten gebruik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen