donderdag 23 januari 2014

Healthy Breakfast Inspiration

Hoi allemaal! Iets later een artikel dan gepland, sorry! De laatste tijd ben ik best wel erg bezig met gezond eten en sporten. Op een schooldag eet ik nooit echt iets gezonds (wat ook lekker is) in de middag en ochtend. Afgelopen zondag heb ik voor mezelf pancakes gemaakt, dat was zo lekker! Die blijven best lang goed, dus de afgelopen schooldagen nam ik er elke dag 10 mee naar school. Dat is echt een aanrader! Dus vandaag wat inspiratie, veel plezier! :)























Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik heb trouwens een abonnement op de sportschool gewonnen met school. Ik mag nu een maand onbeperkt sporten! Ik ga vandaag voor de tweede keer en ik heb er echt heel erg zin in. Ik voel me echt heel erg sportief! :) xxxxxxx

9 comments:

  1. Wat een leuk artikel zeg! En jum is allemaal zo lekker. :) wow wat gaaf dat je een abo hebt gewonnen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fruit, croissantjes en jus bij het ontbijt vind ik heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award. Ga naar 'Elise's Choice' en klik op de post 'Liebster Award #2' voor meer info! Liefs Elise xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg zin om mijn tosti nu weg te gooien en iets gezonds te eten. Helaas is fruit soms zo duur en ziet het er nooit zo lekker uit als op de foto's! Wat ben je trouwens een briljante blognaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind geloof ik voornamelijk de niet zo healthy dingetjes lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal super lekker uit! Ga ik zeker uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n mooie foto's heb je verzameld! Ziet er zó lekker uit allemaal! Vooral die pannekoekjes in de vorm van hartjes vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles ziet er zó lekker uit, ik krijg er gelijk honger van. Mooie foto's heb je verzameld!

    BeantwoordenVerwijderen