zondag 5 januari 2014

Gent bokeh lights










 Ik was deze vakantie maar 1 nachtje in Gent, vandaar dat ik niet zo heel veel foto's heb genomen. Ik heb vooral veel foto's in de avond genomen, ik vind bokeh lights zo mooi! Voor als je niet weet wat dat is, het zijn zeg maar die onscherpe bolletjes op de achtergrond als je iets scherp stelt. Ik was daar op een kermis dus ik heb veel van dat soort foto's gemaakt. Voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar een beetje geshopt in Gent. En natuurlijk veel gegeten!

Hoe was jullie kerstvakantie?

xxxxxx




6 comments:

  1. Ik ben ook even naar de kerstmarkt in Gent geweest!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Ik hou van bokeh! Geeft zo'n prachtig effect! Mijn kerstvakantie was erg leuk, en ik baal dat het bijna voorbij is. Leuk dat je naar Gent bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi al die kleurtjes! Ik heb nooit geweten dat het bokeh heet, weer wat geleerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral de foto van het reuzenrad en de laatste foto mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen