woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar + update :)


Gelukkig nieuw jaar allemaal! Gistseravond heb ik het met twee vriendinnen en hun gezinnen gevierd en het was zo gezellig. :) Ik ben zelf nooit heel erg van het vuurwerk, behalve de sterretjes, dus gelukkig werd er niet zo veel vuurwerk afgestoken in de straat waar ik was. Daarna bleef ik daar slapen en vandaag heb ik eigelijk alleen maar films gekeken en gegeten. Mijn goede voornemen was om gezonder te gaan eten (hoe origineel) en dat is al gelijk niet gelukt. Goed bezig Lotte! Naja, ik heb al een week geen artikel meer geschreven, omdat ik erg druk was met vakantie vieren. De komende dagen kunnen jullie weer artikelen verwachten! En niet te vergeten, ik heb de 100 volgers op Bloglovin' gehaald! Mijn doel was om dat te hebben voordat het 2014 was. Stiekem ben ik best wel trots op mezelf omdat ik het echt niet had verwacht toen ik m'n blog begon. Ik ben eind maart dit jaar begonnen en ik heb nu al zoveel volgers. Ik hoop dat ik in 2014 meer tijd heb voor m'n blog, want ik vind het heel leuk om te doen!


Happy New Year Everybody!
xxxxxxxx



De foto's komen allemaal van wehearit.com, ik was vergeten om zelf foto's te maken. Deze vind ik heel erg mooi!

6 comments: