zondag 19 januari 2014

Fake Real Techniques kwasten






Deze kwasten kocht ik laatst op ebay. Ik ben er zooo ontzettend blij mee! De echte RT kwasten kosten meestal 15 euro en deze waren maar (ongeveer) € 2,50! Ze zijn van het merk Joursna en ik heb ze bij deze verkoper gekocht. Het duurt ongeveer 2 weken voordat ze aankomen. Er zijn 5 verschillende kwasten. Ik heb de kwasten al meerdere keren gebruikt en ik ben erg tevreden, alleen waren dit niet de kwasten die ik had bestelt. Ik had er zelfs eentje in een andere kleur bestelt! Ik vind het niet heel erg aangezien deze ook erg fijn zijn, maar toch een beetje jammer. Ik vind de verpakking btw wel erg leuk!


Deze kwast gebruik ik voor blush. De haartjes zijn super zacht en vallen niet uit. Je kan deze kwast ook goed gebruiken voor bijvoorbeeld bronzer of highlighter. Dit is nummer 1050.


Deze gebruik ik voor m'n concealer en foundation en hij is zó erg fijn! Je kan alles super goed uitsmeren en de haartjes vallen niet uit. Als je nog een budget kwast voor je foundation zoekt raad ik je deze erg aan!


Ik heb de afgelopen week helemaal niet geblogt door school. Deze week ben ik weer van plan om gewoon te gaan bloggen! Ik heb alleen niet heel veel inspiratie, als jullie nog tips hebben, laat een reactie achter bij de comments!

Wat vinden jullie van RT kwasten?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Wauw, wat een super mooie kwasten! Ik vind je foto's ook heel erg mooi! En wat inspiratie betreft vind ik outfits altijd super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb deze al een half jaar denk ik maar gebruik ze nog steeds elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er echt wel goed uit :) zo professioneel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kwasten lijken me zo fijn.

    PS: Doe jij al mee aan één van mijn winacties? :)
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2x-new-black-original-ombre.html
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2-ce-musthaves-spikes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ze nog wel eens willen gebruiken! Ben zo benieuwd ernaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik heb via ebay ook een geweldige kwastenset erbij! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen