dinsdag 3 december 2013

Yesterday was my birthday!




Gister was ik jarig en ben ik ein-de-lijk 15 geworden! Ik had echt een hele leuke verjaardag. Afgelopen vrijdag hield ik samen met een vriedin, die morgen jarig is, een feestje en het was heel gezellig! Gister kwam er nog wat familie en vrienden en in de avond ging ik voor de tweede keer naar Catching Fire. Die film is zó goed! Ik leef nu al een jaar zonder mobiel en dus zonder whatsapp en gister heb ik een iPhone gekregen! Ik ben daar echt heeeel erg blij mee, het is echt niet fijn om niet berijkbaar te zijn. Waarschijnlijk gaan jullie de komende weken wat reviews zien over dingen die ik heb gekregen op m'n verjaardag. Zondag maakte ik voor m'n verjaardag Teske's monchou taart en Tanya's chocolade koekjes. Ze waren heel erg lekker! Overmorgen kunnen jullie weer een gewoon artikel verwachten. Fijne Sinterklaas allemaal! :)

xxxxxxx

15 comments:

  1. Happy belated birthday! Je hebt duidelijk een toffe verjaardag gehad, wat goed om te horen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday! En oh ben jaloers op je iPhone haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! Ik wil Catching Fire ook nog zien en een Iphone zou ik ook wel willen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! aaaaaaaaah, een iphone, gaaaf! Ga je dan een keer de What's on my Phone tag doen? :) Enne.. Catching fire wil ik ook heeel graag zien! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ik vind die foto met die poes echt heel tof, haha :) Zo te horen heb je een hele leuke verjaardag gehad en wat cool dat je een iphone hebt gekregen, jaloeeeers! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd, en wat een superschattige foto! Catching Fire is zo leuk, ik ben zowat verliefd op die film haha. Nog heel veel plezier met je iphone!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh die foto, wat schattig. <3
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha leuk plaatje, en nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen