maandag 23 december 2013

Tip: Late christmas present!




Deze body butters van TBS heb ik nog van m'n verjaardag gekregen. Ik vind ze echt heel erg leuk! De verpakking ziet er heel erg kerstig uit en heel vrolijk! Dit pakketje is wel € 16 euro, maar dan heb je ook wel wat!


De drie geuren die erin zitten zijn allemaal erg verschillend. Hij heet Cranberry Joy. Deze is mijn favoriet! Niet speciaal voor de kerst, maar voor altijd want hij is echt heel erg zoet en lekker. Je kan ze natuurlijk ook apart kopen!


Deze geur is heel erg licht, maar ook erg lekker. Hij heet Vanilla Bliss en is iets minder bijzonder, deze zou ik niet snel kopen, vanwege de prijs en omdat ik hem niet super vind. Ik ben er wel erg blij mee!


Dit is mijn favoriet speciaal voor kerst! Deze body butter ruikt ontzettend erg naar Gingerbread en dat is zooo lekker! Hij heet dan ook Ginger Sparkle en ziet er ook weer erg kerstig uit. Trouwens, als je er hier 2 van koopt is de tweede voor de helft van de prijs!


Zo zien de body butters er van 'binnen' uit. Vind het altijd wel jammer dat ze hem niet helemaal vol doen.


Ik ben erg tevreden over deze body butters. Het lijkt me een heel erg leuk kerst cadeautje. Dus als je nog wat moet kopen voor iemand raad ik dit pakketje aan!


xxxxxxx

16 comments:

  1. Oh, wat leuk om cadeau te krijgen!
    Die met het ginger mannetje op is zo cute (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk cadeau! Ik heb hier al zo veel positiefs over gelezen :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die body butters zijn heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig heb ik deze set ook, heeerlijk. Vooral Cranberry Joy is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit! ben benieuwd of de mijne ook zo lekker zijn van de action
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handige tip! Ik vind de bodybutters van de bodyshop sowieso al heeeerlijk. Ik heb ondertussen al een aardige collectie bij elkaar gespaard haha! Leuke blog heb je btw, ik volg je vanaf nu :) Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love The Bodyshop body butters c: ze ruiken ook zo lekker he!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De body butters van de body shop zijn zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen