zondag 8 december 2013

The Body Shop schuin afgesneden kabuki kwast



 Deze kwast heb ik gekregen voor m'n verjaardag van 3 vriendinnen. Ik ben er zó blij mee! Meestal als ik The Body Shop in ga kijk ik meteen bij de kwasten, ze zijn allemaal heel erg zacht, deze ook! Dit is een kabuki kwast, wat betekent dat de haartjes heel dik op elkaar staan, zodat de dekking erg goed is. Als je de kwast in de poeder doet komt er gelijk erg veel op, zodat je dat voor je hele gezicht kan gebruiken. Dat vind ik heel erg fijn! Omdat hij schuin afgesneden is kan je hem goed gebruiken voor bronzer, blush en highlighter. Ik gebruik hem toch voor gewone gezichtspoeder!


Trouwens, de gezichtspoeders van Catrice zijn weer een beetje veranderd. Er staat nu een ander printje op. Als je het review wilt lezen van de gezichtspoeders van Catrice, klik hier.


Hier kan je zien hoeveel poeder op de kwast komt, dit is een heel groot verschil dan m'n vorige kwast van essence. Bij die kwast kwamen er vaak haren uit en er kwam veel minder poeder op. Het enige nadeel is de prijs, ik vind dit best duur voor als je meer Catrice en essence bent gewend. Deze kwast kost 16 euro! Wat vinden jullie van kabuki kwasten?

xxxxxxxx


18 comments:

  1. Ziet er mooi uit, en als hij echt goed is mag hij wel iets meer kosten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed. Zuigt de poeder als het ware ook niet in zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow zestien euro is wel niet zo goedkoop natuurlijk, maar voor een echte goede kwast betaal ik wel graag iets meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem zelf ook en vind hem erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag deze kwast ook en lijkt mij erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ontzettend mooie foto's! En die kwast lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het ook best duur, maar als hij erg fijn is heb ik dat er best voor over! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your blog!

    http://gabijasun.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kwast! Lijkt me erg handig! Jammer dat hij zo duur is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei best duur maar dan doe je er natuurlijk wel een tijd mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw lijkt mij een hele fijne!
    ik volg je nu via bloglovin je hebt ook een erg mooie en overzichtelijke
    blog! liefs, en nog een hele fijne december maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er wel heel goed uit! Lijkt mij een fijne kwast.

    BeantwoordenVerwijderen