woensdag 18 december 2013

The Body Shop Hand & Nail Butter





Deze hand butter heb ik voor Sinterklaas gekregen en het bevalt me heel erg goed! Mijn handen zijn op het moment erg droog en dit is daar erg fijn voor. Hier voor gebruikte ik voor m'n handen een lotion en dat is iets minder fijn in de winter. Deze butter zorgt ervoor dat je handen helemaal niet droog meer zijn! Hij ruikt heel erg lekker, maar het is wel heel erg sterk. De geur doet me heel erg denken aan de amandel macarons die ik een tijdje geleden heb ik gemaakt (artikel)! De butter heet 'Almond'.



De substantie is niet erg bijzonder, en de butter trekt snel in. Ik vind de verpakking trouwens niet erg bijzonder, wel mooi maar niet erg opvallend in je stash. Deze hand & nail butter kost € 13,50! Niet erg goedkoop, maar dan heb je wel wat voor in de winter en je doet er ook best lang mee. Welke handcréme gebruiken jullie atm? 

xxxxxxx

10 comments:

  1. Ziet er goed uit, de verzorgingsproducten van TBS vind ik vaak heel erg goed dus dan maakt de prijs niet zo heel veel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik wel heel benieuwd naar de geur! Zelf gebruik ik een handcreme van L'Occitane!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de handcrème hiervan en die is echt heerlijk! De butter wil ik ook nog wel aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel erg duur! Ik gebruik zelf een handcreme van de Kruidvat en dit bevalt me eigenlijk ook wel prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke blog! ik ga je volgen! Doe je al mee aan de winactie op mijn blog? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt fijn!

    P.s. ik volg je op Bloglovin', volg je me terug? Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt wel fijn eigenlijk! De producten van tbs zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga veel shoppen bij TBS, maar deze butter heb ik nog nooit gezien. Lijkt mij wel heel fijn! Ik heb veel last van droge handen en dan is wat extra verzorging altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen