donderdag 5 december 2013

Quick tip: Hema eyebrow pencil


Heb je net zoals mij hele lichte wenkbrauwen? Dan is dit wenkbrauwpotlood heel fijn voor jou! Het wenkbrauwpotlood van de Hema in de kleur 10. Ik  heb zelf rood haar en ik weet nooit hoe ik m'n wenkbrauwen dan moet bij tekenen. Een kleur met rode ondertoon ziet er meestal nep uit, maar met een grijze ondertoon ook. Deze kleur zit er een beetje tussen in en is heel licht, net zoals mijn wenkbrauwen. Aan de ene kant zit het potloodje met een dop en aan de andere kant een borsteltje, super handig als je bijvoorbeeld op reis gaat! Als je licht haar hebt, is dit wenkbrauwpotlood heel erg aan te raden! Er zijn nog twee donkerdere kleuren.



Zoals je op de foto hier boven kan zien is de kleur niet te veel, maar ook niet te licht. Je moet wel een beetje hard drukken als je echt duidelijken lijnen wilt krijgen. Ik vind het wel mooi als je het maar een heel klein beetje ziet.
Het wenkbrauwpotlood is maar 2 euro en te koop bij de Hema natuurlijk!

xxxxxxx

6 comments:

  1. Ik heb ook licht haar !! Ik denk dat dit iets voor mij is.
    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik al jaren de hema wenkbrauwpotloden, toen ik blond haar had gebruikte ik die kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor wel vaker dat die potloden inderdaad goed zijn! Ik heb ze zelf niet nodig, heb al vrij 'donkere' wenkbrauwen van mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik zelf liever poeder en gel, maar op zich ziet dit potloodje er best goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt me wel een fijn en subtiel kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen