dinsdag 24 december 2013

Makkelijke kerst nagels :)


Deze kerst nagels zijn heel erg makkelijk om te maken en je hebt er maar weinig kleuren voor nodig. Ik vind ze zelf altijd erg leuk!


Dit zijn de kleuren die je nodig hebt. Een rode kleur, een base coat (eventueel met een huidskleur) een topcoat en een witte kleur met een dun kwastje. 



Als eerste lak je al je nagels met de base coat.


Daarna maak je met een rode kleur driehoekjes op je nagels. Dit hoeft niet heel precies, want je gaat er nog met rood overheen. Zorg dat je voor het bolletje van de kerstmuts nog wel genoeg ruimte aan de bovenkant overhoud.


Daarna zet je de bollejtes op de kerstmutsen en aan de bovenkant van je nagels zet je een wit lijntje. Dat lijntje moet ongeveer net zo groot zijn als het lijntje die je bij een french manicure maakt.


Daarna doe je er nog een laagje topcoat overheen en je bent klaar! Ik heb speciaal dit artikel vandaag pas online gezet, want dit moet je niet te lang van te voren maken. Anders gaat je nagellak al chippen bij kerst en dat wil je niet. :) 


Wat doen jullie op je nagels bij kerst?

xxxxxx


16 comments:

  1. Ziet er heel leuk uit! Ik ga voor een donkerrood lakje met een gouden accentnagel :)
    Fijne Kerstdagen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh zo leuk gedaan! Jammer dat ik nog geen witte nagellak heb! Ik ga voor blinkend rood met glittertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat ziet het er schattig uit! Heel mooi gedaan. Ik heb op dit moment een donkerrood Essie lakje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh echt super schattig! Zojuist heb ik mijn nagels voor de kerst gelakt met rimmel space dust!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah heel leuk gedaan!
    Je hebt trouwens echt een mooi blog, heeeeele mooie fotos! echt: complimenten!

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, dat heb je leuk gedaan!
    leuke blog!! ken je onze blog al?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh dit is echt cute! I like :D Inspiratie voor volgend jaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige nail art! Superlief. :) Liefs en een heel gelukkig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen