vrijdag 13 december 2013

Hema Caring Black Orchid foaming shower gel & body butter

Deze body butter en douche gel heb ik ook voor m'n verjaardag gekregen! Ik vind de verpakking er atlijd erg vrolijk en natuurlijk in de hema stijl eruit zien. 

Zoals je bij 2. kan zien, moet je eerst een soort plastic ding eraf halen. Dat vind ik erg slim, zo weet je zeker dat niet iemand in de winkel hem heeft gebruikt! Normaal heb ik altijd de body butter van The Body Shop en die is altijd heel erg dik en 'boterig'. Deze voelde heel anders, meer als een gel. Hij ruikt wel heel erg lekker! De geur heet Caring Black Orchid (Black Orchid, zo heet ook een hele bekende mannen parfum van Tom Ford btw ^^).
De douche gel die ik ook had gekregen ziet er een beetje hetzelfde uit en is ook in de geur Caring Black Orchid.
Dit is zo'n douchegel die er als een gel uit komt en dan opeens heel groot en wit wordt. Heel veel schuim dus! Ik ben erg tevreden met deze douche gel en body butter. De body butter en de douche gel zijn er ook nog in een andere geur; White Tea. Ze zijn allebei rond de 4 euro.

xxxxxxx

8 comments:

  1. Ziet eruit als een prima vervanging van de Body Shop bodybutter. Ook een zeer aangename prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke review! Ze klinken erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Foaming Shower Gel klinkt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de douche gel in een ander geurtje. Heb 'm nog niet getest maar lijkt me ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De body butter lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen