zondag 1 december 2013

Baby lips Mint Fresh



Morgen ben ik jarig en wordt ik eindelijk 15! Eergister hield ik een feestje met wat vriendinnen en heb ik deze twee keer deze lipbalm van Maybelline gekregen. Ik wilde al een tijdje zelf Baby lips gaan kopen, dus ik was hier heel erg blij mee! Ik heb de geur 'Mint Fresh'. Zoals Maybelline zelf beschrijft moet je deze kopen als je in een avontuurlijke bui bent, ik ben benieuwd! :)




Ik vind de verpakkingen van de Baby lips heel erg leuk! Ze zien er heel erg vrolijk uit en omdat de bovenkant doorzichtig is, kan je zien welke kleur er in zit. Als je hem op doet zie je niet dat er een witte waas achterblijft, dat heb je soms met witte lipbalms, maar bij deze niet! Om eerlijk te zijn ruik ik niet heel erg mint, maar het is wel lekker! Het blijft ook lang zitten. Ik vind het een hele fijne lipbalm, maar hij is niet heel erg bijzonder. Ik ben benieuwd naar de Baby lips in andere kleuren! Deze kan je kopen bij de Etos voor € 2,50.


 Hebben jullie al een Baby lips lipbalm? (:

xxxxxx





8 comments:

  1. Ik heb deze nog niet, maar lijkt me erg fijn. De baby lips zijn trouwens 3,49 en nu TIJDELIJK 2,49 bij Etos. :) Niet standaard dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze erg fijn! Draag hem nu ook tijdens de verkoudheid, lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de blauwe (hydrate) en de gele (intens repair) vind ze wel leuk om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen