woensdag 13 november 2013

Update: Mijn ervaring met Google+


Hoi allemaal! Ik heb al een tijdje niks meer gepost, omdat mijn blog opeens uit de lucht was. (Ja, google zei dat hij was verwijderd. Dit gebeurde allemaal nadat ik mijn leeftijd had ingevuld(ik ben bijna 15). Volgens Google in Nederland mag je pas een eigen gmail account hebben als je boven de 16 bent. Mijn blog is gekoppeld aan m'n gmail dus was alles opeens weg. Ik scrok heel erg! Toen ik probeerde in te loggen stond er in beeld dat over 29 dagen m'n account definitief zou worden verwijderd. Mijn blog is helemaal niet perfect en er moeten nog veel dingen veranderd worden. Maar ik werk er zo hard aan! Ik zou het zo erg vinden als alles nu opeens weg zou zijn, alleen omdat ik nog maar 1 jaar te jong ben om gmail the hebben. Je had 3 keuzes (om je account terug te krijgen), je paspoort opsturen via internet of via de post. Ik heb dat eerst geprobeerd met het paspoort van m'n zus, maar dat lukte niet. Je had nog 1 keuze en dat was geld betalen, heel weinig 0,30 cent,  met een creditcard. Helaas hebben mijn ouders geen creditcard. Gelukkig heeft de moeder van een vriendin van mij een creditcard en toen hebben we het opgelost! En alles deed het gewoon weer, ik was zo bang dat al m'n volgers op Bloglovin' weg zouden zijn of al m'n blogposten. Ik wil jullie allemaal waarschuwen, voor als je jonger dan 16 bent dat je dan geen Google+ moet aanmaken! Ik hoop ook heel erg dat ik door dit artikel geen problemen krijg, maar ik wil jullie gewoon graag waarschuwen!

Ik wilde trouwens Google+ aanmaken, omdat je dan iets bij instellingen kon doen waardoor mijn header niet altijd van die grijze randen heeft. Nu kan ik dat dus niet meer doen, heeft iemand daar misschien een oplossing voor? :)

xxxxxxx Lotte

6 comments:

  1. Aah Lot ik ben zo blij dat je blog het weer doet! Je hebt er zo je best voor gedaan (: xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje Meike! Ik ben ook heeel erg blij :) xxxx

      Verwijderen
  2. Heftig lijkt me als opeens alles weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat naar zeg en wat een vreemde regel ik had er nog nooit van gehoord, gelukkig is het goed afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rare instelling van Google+ zeg... Gelukkig is het opgelost, na al die moeite die je ervoor hebt gedaan. Het zou zo zonde zijn als je blog ineens verdwenen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat probleem heb ik al wel eens eerder gehoord, echt naar! Gelukkig is alles weer goedgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen