zaterdag 23 november 2013

Outfit: Autumn

Jegging: Zara € 22,95                                                                      Jas: Zara collectie vorig jaar

Schoenen H&M € 29,95
 Trui: Bershka € 25,99

Nagels: Barry M Duchess & Vanilla. Zie hier mijn review. Dit is trouwens een beetje een anders soort outfit artikel dan ik normaal doe, maar ik vond het heel leuk om te doen! De foto's zijn gemaakt met de camera van Anna met de Canon 600D. De schoenen en de jas zijn ook van haar. (: Vinden jullie dit soort artikels leuk? Ik vond het in ieder geval leuk om te maken!
xxxxxxx

17 comments:

  1. Wat een leuke foto's! :) Ik hou van dit soort artikels!! Je outfit is ook echt heel erg leuk, ik vind je laarsjes zo gaaf! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel hoor :) Ik hou van outfit posts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave foto's zeg! En een hele leuke outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke outfit! En die foto's brengen echt een bepaalde sfeer met zich mee, geen idee hoe ik de sfeer moet noemen, maar het is heel leuk in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Ik houd echt van dat kantje randje hihi
    Je hebt een leuke blog! Ik volg je nu ^^
    Liefs, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en hele mooie outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke outfit, alles pas echt goed bij elkaar. En je schoenen zijn super! Ik heb ongeveer dezelfde, maar ik vind de jouwe eigenlijk iets mooier! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf je nagels! Ik vind dit soort artikelen zelf altijd erg leuk. :) Mooi kantje onder je truitje trouwens! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind vooral je jeans erg gaaf! Love it! :) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gave broek! Hij staat zo leuk met die laarsjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat heb jij een prachtig haar! en leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie outfit! Leuk dat er een beetje kant onder het shirt zit.

    BeantwoordenVerwijderen