dinsdag 26 november 2013

New Shoes!



 Zondag kocht ik samen met mijn moeder deze schoenen! Ik vind het heel erg moeilijk om schoenen te kopen en meestal koop ik gewoon Allstars. Het zijn neppe Timberlands van de Sacha. Ik vind het wollen stukje aan de bovenkant vooral heel erg leuk! Heel veel mensen hebben deze schoenen, daarom vind ik het wel leuk dat de bovenkant anders is. Deze schoenen waren € 99,95. Ze zitten heel erg lekker en zijn vooral heel erg warm! Ik denk dat ik hier vooral erg blij mee ben in de winter als het sneeuwt enzo. (:



Wat vinden jullie van deze schoenen? Ik vind ze heel erg leuk!

xxxxxxx






17 comments:

  1. Wauw, ze zijn heel erg tof! Net wat anders dan de anderen, like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super toffe shoes. Een keer wat anders dan de standaard Timerblands, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt super tof!! :) Ik zou ze zelf zo ook kopen vooral omdat er dat (gebreide?) stofje aan de bovenkant zit :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een hele leuke aankoop gedaan ze zijn erg stoer!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben persoonlijk wat minder fan van het grijze, wollige deeltje maar ik vind ze wel helemaal bij jouw stijl passen! Al verkies ik deze wel boven de Timberlands dat inderdaad iedereen al heeft. Lekker stoere schoenen, met een edge! Leuk, leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh dat wol is zo super duper leuk! Me likey! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG OMG OMG OMG wat mooie foto's zeg en die schoenen wauw i love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat wollen stukje inderdaad ook heel erg leuk aan je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super toffe schoenen! De bruine kleur vind ik prachtig! En wat een mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk, zo'n design met van die sokken die eigenlijk véél te fout zijn!

    BeantwoordenVerwijderen