dinsdag 19 november 2013

Hema Dip&Clean Nail Polish Remover

Deze nagellak remover is van een vriendin van mij en laatst ging ik hem uittesten. Ik vond hem erg fijn!


Op deze foto's zie je Anna (anna-graphy.blogspot.nl) die deze remover uit probeert. Ze had op al haar nagels rode nagellak en op 1 had ze kranten. We gingen kijken of dat er ook goed vanaf ging.


Met normale remover heb ik ook altijd dat er rode vlekken van de nagellak op mijn vinger komen, omdat hij zo fel is. Maar met deze remover heb je dat nog meer! Je kan deze rode vlekken er haast niet afhalen als je niet een watje en gewone remover hebt. Bij andere lichtere kleuren werkt hij wel heel erg fijn. Dus dat is het enige minpunt!


De nagellak remover kost € 2,75. Best goedkoop vergeleken met de andere Dip&Clean removers (van andere merken). Mijn vriendin Eva vind deze ook erg fijn! Wat vinden jullie van dit soort removers?


xxxxxxx

13 comments:

  1. Ik heb 3 andere merken; kruidvat, ici paris en uit Duitsland, zijn erg fin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van die rode vlekken en dat je die bijna niet wegkrijgt.. Geen rode nagellak erin dopen dus voor de volgende keer haha! Thanks voor de tip alvast, deze wil ik nog graag een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf deze variant van de Kruidvat, die van de HEMA heb ik nog nooit getest maar ik ben er wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er een van het kruidvat alleen drogen mijn nagels er gigantisch van uit. Misschien werkt deze beter voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze superhandig!! Rode nagellak erafhalen vind ik altijd een ramp, haha! Mijn hele vingers zitten altijd helemaal onder!! :( X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit product nog niet, maar het lijkt mij echt super handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch een beetje jammer dat je vlekker op je vinger krijgt, en
    anders lijkt het me een fijne product c: Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze heb ik zelf nog niet geprobeerd :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wilde deze ook eerst kopen maar heb die van de kruidvat gekocht!
    daar heb ik een rode nagellak nog niet mee uitgetest
    ruikt deze ook heel erg naar alcohol?

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond deze zelf best lekker ruiken! Je moet alleen niet van té dicht bij ruiken.. ;) xxxx

      Verwijderen
  10. Deze is echt heel fijn! Hij ruikt ook echt prima veel beter als die andere! De prijs voor de remover is ook prima.. Leuk blog :) Ik volg je X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vind ik altijd het nadeel bij rode nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen