zaterdag 16 november 2013

Goldwell Elixer



Mijn moeder heeft laatst deze elixer van Goldwell gekocht. Ik mocht hem ook gebruiken en ik was er erg benieuwd naar. Mijn nagels zijn trouwens erg lelijk op deze foto's. Ik hoop dat het niet te erg opvalt. :) Ik vind de verpakking erg mooi, vooral het doosje. Het flesje is niet heel bijzonder.

Het is een soort haarolie die je in haar kan doen als je je haar hebt gewassen. Je haar moet handdoek droog zijn. Mijn haar is de laatste tijd erg pluizig als ik het heb gewassen. Ik gebruik deze olie nu al een paar dagen in m'n puntjes en ik zie heel erg goed verschil! Veel winkels verkopen dit elixer voor 18 euro, maar de goedkoopste prijs die ik op internet heb kunnen vinden is € 12,25!

 Deze foto's zijn niet voor en na gemaakt, maar gewoon in verschillend licht. Ik heb het in m'n puntjes gedaan en aan de voorkant mijn mijn haar iets hoger (eigelijk gewoon omdat daar de puntjes pas hoger zitten). Vooral op de linker foto zie ik heel goed verschil met de rest van m'n haar! In de puntjes krult het zelfs een beetje! Ik ben heel erg tevreden over dit elixer. Ik hoop dat m'n moeder het vaker koopt, want ik vind het wel een beetje duur. Kenden jullie dit elixer al?

xxxxxxxx


9 comments:

  1. Dit lijkt me erg fijn, mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit klinkt heel goed! Mooie foto's ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk product! Klinkt erg fijn! :) Wat heb je mooi haar! Ik kende dit product nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij lijkt mij heel fijn voor de puntjes, en wat heb je mooi haar, ik ben stiekem wel een beetje jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh super moet ik ook proberen !!! :D <3

    BeantwoordenVerwijderen