maandag 4 november 2013

Gekleurde mascara H&M

Deze mascara's heb ik nu een tijdje en ik ben er erg blij mee, klik op Meer Lezen voor mijn review! (:






Deze mascara's zijn er in deze 2 kleuren. Ik vind de verpakking erg mooi! Ze zijn € 2,95 per stuk. Ik heb deze mascara's gekocht omdat ik erg lichte wimpers heb. Ik dacht dat je het dan misschien extra goed kon zien op mijn wimpers! Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik dit op zo doen, maar ik vind het erg leuk om ze te hebben en ze waren niet zo duur. (:


Het borsteltje is erg normaal. Er blijft wel veel 'mascara' tussen de rijtjes streepjes in zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je de mascara opdoet komt er in één keer heel veel op je wimpers. Het is handig om ze even af te vegen aan een tissue of een watje.


Hier boven zie je links zonder mascara en rechts met de paarse. Het was best moeilijk om op m'n wimpers scherp te stellen. Ik vind het er wel cool uitzien, maar de paarse kleur is niet erg opvallend.


Bij deze vind ik de kleur veel mooier! Als de foto een gek effect heeft, ik weet ook niet hoe dat komt. Ik probeer dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik ben best tevreden over deze mascara's! Alleen als je de mascara weer van je ogen weg haalt, gaat dat heel moeilijk. Er blijven heel veel glitters achter op je ogen. Dat is het eigelijk het enige minpunt van de mascara, voor de rest is 'ie erg fijn. Ik zou alleen niet weten wanneer ik deze op zou doen, maar het is alsnog leuk om ze te hebben! :)
Wat vinden jullie van deze mascara's? 

xxxxx

18 comments:

  1. Ik vind het zelf niet zo heel erg mooi als ik eerlijk ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Ik vind dit heel erg leuk hihi xxxxxx Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks voor mij, maar wel leuk om er een keer een artikel over te lezen!
    Liefs, Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het geeft echt een heel gaaf effect! Leuk voor een optreden ofzoiets haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf heb ik alleen maar zwarte mascara, maar dit is wel heel feestelijk! Leuk voor een avondje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik lees jouw blog altijd en vind hem erg mooi!
    xxxx Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Vind ik leuk om te horen :) xxxx

      Verwijderen
  7. Wow je ziet de mascara inderdaad heel goed zitten! Goede kwaliteit voor zo'n klein prijsje dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat hij er wat moeilijker af gaat, daarvoor zou ik persoonlijk al snel een mascara laten liggen. Ik vind het best tof maar ehb ook geen idee waarvoor ze geschikt zouden zijn, hihi. Goede review!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat tof! Ik vind trouwens dat je een superleuke blog hebt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lijkt me heel leuk om op de uiteindes van je wimpers te doen met zwart eronder :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor een soort modeshow kan het wel leuk zijn. Maar persoonlijk zou ik ze zelf niet echt kopen.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Best leuk, maar ik denk dat het van een afstandje net lijkt alsof je helemaal geen mascara op hebt. Daarom koop ik nooit van zulke kleuren nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen