zondag 20 oktober 2013

Vakantie!


Eindelijk is het vakantie! Voor m'n gevoel is school eigelijk nog maar net begonnen, maar ik ben alweer zo moe. Gelukkig zijn mijn cijfers beter dan vorig jaar. Vorig jaar stond ik 5 tekortpunten op dit moment en nu gewoon geen! Ik vind het wel jammer dat ik maar een weekje vakantie heb, ik had veel liever weer even 7 weken vakantie gehad, maarja haha! Ik ga helaas niet op vakantie, maar mijn zus zit nu met school in Israël! Ze heeft m'n camera geleend, daarom heb ik alvast een weekje vooruit geblogt, dus eigelijk schrijf ik dit op afgelopen donderdag. (: Ik ben zooo jaloers op haar! Gelukkig ga ik wel heel veel leuke dingen doen, zoals shoppen in Amsterdam en helpen om de kamer van een vriendin te schilderen. Hebben jullie nu eigelijk ook al vakantie?

xxxxxx

11 comments:

  1. Ik heb zelf ook vakantie haha! Have a nice holiday.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vakantie is net afgelopen, morgen begint school weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Ik heb zelf nu ook vakantie, nouja geen lessen, maar ik moet wel gaan werken aan mijn project en mijn verslagen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met wie ga je shoppen in Amsterdam? Ik denk dat zij echt heel lekker is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie! Ik heb ook net vakantie hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awh thanks voor het lenen lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk een dagje shoppen! :) Vooral leuke dingen doen en genieten van je weekje vrij! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oe fijne vakantie!
    Mijne zit er helaas net op :(

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had ook vakantie, maar die is helaas ooka lweer bijna om, haha. Leuke blog ik ga je volgen via Bloglovin! Zou leuk zijn als je me terug wilt volgen!

    BeantwoordenVerwijderen