donderdag 10 oktober 2013

Tag: And that's who I am

Deze tag zie ik steeds vaker voorbij komen, dus ik dacht laat ik 'm ook eens doen! Enjoy! (:


Ik hou zo erg van truien! Het zit gewoon zo lekker.





Ik kan me gewoon niet concentreren met m'n huiswerk. Ik probeer het altijd heel erg maar het lukt nooit zo goed.


Ik hou heel erg van mijn oma! 



Vroeger vond ik het altijd vreselijk om alleen thuis te zijn, maar de laatste tijd vind ik het echt heel erg fijn!



Het lijkt me zo leuk om echt heel erg goed te kunnen zingen! (:

 
Geweldig boek, ik ben zo benieuwd naar deel 3 en de film!


Echt heel erg vervelend, als ik eenmaal in een boek ben begonnen kan ik er niet meer mee stoppen. Daarom lees ik meestal niet zo heel veel, omdat ik dan gewoon niks anders kan doen. Het klinkt misschien gek, maar het voelt dan veel fijner als ik het boek gewoon uit heb.










Ik vind dit echt een hele leuke tag. Ik heb alle plaatjes van weheartit. Het is zo leuk om ze uit te zoeken, er zichten echt heel veel herkenbare bij!

xxxxxx

8 comments:

  1. Zo veel dingen die ik hier ook leuk vindt c: Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Hiervan passen er ook veel bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te zien en te lezen! Veel is ook voor mij herkenbaar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke tag is het inderdaad! Misschien dat ik hem binnenkort ook doe, want er zitten inderdaad heel veel herkenbare bij! Ik houd ook van crime series! Vanavond kijk ik weer lekker Bones en CSI haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke tag! Ik kan me in veel dingen vinden :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen