maandag 7 oktober 2013

(notitie)boekjes!



Ik hou erg heel erg van om alles op te schrijven. Niet zoals ik doe op m'n blog, maar meer wat ik allemaal moet doen. Anders vergeet ik het altijd, of heb ik het gevoel dat ik iets vergeet, terwijl ik het helemaal niet vergeet. Naja, ik vind het ook erg leuk om boekjes te kopen. Twee van de drie boekjes hier boven heb ik laatst gekocht. In dit artikel laat ik een beetje zien waar ik ze voor gebruik! 



Deze twee boekjes zijn allebei van de Hema en waren 2 en 3 euro. Dit boekje hierboven gebruik ik voor m'n blog. Bijvoorbeeld om bij te houden van welke bedrijven ik al mailtjes heb gehad en om ideeën in op te schrijven, voor als ik weer is inspiratie loze dagen heb. Ik heb kleine stikkertjes aan de zijkant dubbel gevouwen (ook van de Hema) als een soort tabladen. (:



Dit boekje is eigelijk voor bijna alle andere dingen. Elke avond sla ik hem open op een nieuwe bladzijde en dan schrijf ik er in op wat ik niet moet vergeten en de belangrijkste dingen voor school. Soms maak ik er ook een planning in.


Dit is mijn 'reisdagboek'. Ik heb hem afgelopen zomervakantie niet mee genomen op vakantie, omdat ik niet heel ver ging enzo. Maar voor de rest neem ik hem altijd mee naar het buitenland. Ik had hem gekocht voor dat ik 2 jaar geleden naar Parijs ging met mijn vader. Er zitten allemaal aparte bladzijdes in voor de verschille van tijden in alle landen en het verschil van geld in landen en allemaal van dat soort dingen. Ik vind dit echt een leuk boekje. Hij was wel 10 euro en ik heb hem gekocht in een klein schattig winkeltje in de stad. 10 euro vind ik best veel, gelukkig kreeg ik hem van m'n moeder! (:

Vinden jullie notitieboekjes ook zo handig en leuk om te kopen?

xxxxxx


9 comments:

  1. Wat een leuke boekjes, ik gebruik er ook heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke boekjes, ik hou echt van notitie boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke boekjes! Ik heb een soort notitieboekjeverslaving haha :) het is gewoon zo leuk om alles er in op te schrijven en te tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leeeuuk! Ik volg je nu met bloglovin. Volg je terug?

    liefs bo
    stuffbybo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeeeuk, ik koop heel graag notitieboekjes, maar helemaal volschrijven doe ik bijna nooit. hihi Liefs, x
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke notitieboekjes! Ik gebruik ze ook heel, ik heb er nu een standaard voor mijn blog waarin ik mijn ideeën in opschrijf en artikels in plan, superhandig! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen