woensdag 30 oktober 2013

Mijn nieuwe Barry M nagellakjes!

Ik heb afgelopen vrijdag geshopt in Amsterdam met Meike. Normaal shoppen we in Utrecht, dus we wilden in Amsterdam vooral dingen kopen die we normaal niet kopen. Bij River Island heb ik deze 2 lakjes gekocht!



Barry M nagellakjes kosten 5 euro. Ik vind deze twee kleuren heel erg mooi bij elkaar staan! Ik heb ook nog helemaal geen matte nagellak, dus daar was ik ook erg benieuwd naar. 


Dit lakje heet Duchess. Na 1 keer je nagels lakken ziet 'ie er al zo uit! Ik ben hier echt heel erg blij mee. Op deze foto's heb ik dit al 2 dagen op, en alles zit er nog op!


Deze kleur heet Vanilla. Deze kleur past bij veel kleren, het is niet echt wit/grijs, maar er zit ook een beetje paars in. Super mooi! Ik heb deze ook al 2 dagen op op de foto's, en het zit er nog super mooi op!



Ik ben heel erg blij met deze nagellakjes! Ze hebben eigelijk geen minpunten, behalve dan dat 5 euro niet heel goedkoop is, maar ze zijn wel super goed. Ik denk dat ik deze kleuren bij kerst op ga doen, want het is weer iets anders dan de rood met glitters wat ik dan normaal op heb. (: Wat vinden jullie van Barry M nagellak?

xxxxxxx

18 comments:

  1. Mooie kleurtjes! Ik wist niet dat ze bij River Island nagellak hadden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakjes!

    www.blossomedkissses.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de glitter als accent nagel te gebruiken. Ik vind beide kleuren heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb eigenlijk geen lakjes van Barry M, maar die dat jij hebt gekocht zijn echt mooi!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze beiden erg mooi en met de glitters helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, deze zijn supergaaf! Er lieve kleurtjes maar toch edgy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eerste lakje vind ik echt ontzettend gaaf! Ik ben dol op glitters dus dat kan niet missen. Ik ben nog steeds heel benieuwd naar lakjes van Barry M

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lakjes!

    P.s. ik volg je op bloglovin, volg je me terug? Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleuren!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lakjes! Vooral Duchess vind ik erg pretty!

    BeantwoordenVerwijderen