maandag 14 oktober 2013

H&M: Glow in UV Light Lipgloss

Laatst bestelde ik wat kleren op hm.com en toen zag ik deze lipgloss. Ik keek niet goed dus ik dacht dat er 'Glow in the dark' stond in plaats van 'Glow in UV Light'. Ik denk dat ik dacht dat het 'Glow in the dark' was omdat daar nu ook nepwimpers en nagelstickers van zijn. Ik bestelde hem gelijk en toen 'ie aankwam zag ik dat het 'Glow in UV Light' was. Eerst vond ik het best jammer, omdat ik al helemaal had bedacht dat dat echt leuk zo zijn op oudjaarsavond en bij kerst, maar daarna was ik toch best benieuwd wat hij dan doet bij UV licht. Klik op Meer Lezen voor mijn review! (:


In het donker geeft de Lipgloss geen licht. Ik dacht dat het misschien eerst in het UV licht zou moeten zijn geweest en dat het daarna wel in het licht donker geeft. Op de site van H&M staat namelijk bij de omschrijving: Een glitterende lipgloss met een glow-in-the-darkeffect. Dus daarom dacht ik dat het glow in the dark was denk ik. 


Zo kreeg ik de lipgloss opgestuurd. Het is een mooie neonroze kleur. Ik zou eigelijk niet weten wanneer ik dit zou dragen, maar ik vond het gewoon een erg mooie kleur! ^^ Ik vind de verpakking erg mooi!



De applicator is iets anders dan de 'normale' applicators. Deze is helemaal recht en wel fijn!



Zo ziet de kleur eruit op m'n lippen. Veel pigment! Het is niet zo'n kleur waarbij het lijkt alsof er veel kleur in zit maar eigelijk niet zo is. Hij kostte € 2,95! De lipgloss blijft ook best lang zitten. Behalve als je iets gaat eten of drinken is 'ie er meteen af.

Als jullie weten hoe het zit met of het wel of niet glow in the dark is, laat dan een reactie achter! Ik vind het nog steeds gek waarom dat op de site stond van wel, en eigelijk niet zo is.

xxxxxxxx


17 comments:

  1. Leuke review om te lezen, hele mooie kleur :) Ik ben wel benieuwd of het glow in the dark is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk inderdaad dat je 'm eerst een poosje op je lippen moet hebben in het licht en dat hij daarna licht geeft in het donker?! Wel gave kleur xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd of je hem nog gaat zien oplichten. Hij staat je in ieder geval heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne review! Wat een prachtig fel kleurtje! Wel erg gewaagd, maar daar hou ik van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft nog best veel kleur af zeg. Sfeervolle foto's met die kaarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt een mooie blog ik volg je via bloglovin! ZOu tof zijn als je me terug wilt volgen.

      Verwijderen
  6. Erg mooie kleur. Staat je goed! Jammer dat je het oplichten niet goed hebt kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch wel een leuk kleurtje! Is wel gaaf voor als je uitgaat, dan licht 'ie meestal op door de lichten die daar schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen