vrijdag 18 oktober 2013

Favorite lipbalms!

Ik vind lipbalms erg fijn! Ik heb trouwens geen idee hoe je dat in meervoud schrijft, daarom maar in het Engels. Vooral in de winter vind ik het fijn om dat altijd bij me te hebben! In dit artikel laat ik m'n favoriete atm zien (:





Ten eerste m'n lipbutter van Revlon. Niet een lipbalm, maar het is bijna hetzelfde. Ik vind deze nog steeds erg mooi! Dit is de kleur Peach Parfait en je kan hier mijn review lezen.


Van dit schattige mini cupcakes heb ik er 4 verschillende rood en knal roze kleuren. Ik vind dit de mooiste, want als je dit op je lippen doet is het net iets roder dan je normale lippen, bij mij in ieder geval! Er zitten ook geen glitters in dus het is niet té voor school ofzo. Deze heb ik in Engeland gekocht, maar hier kan je mijn review lezen!



Deze heb ik al best lang. Ik heb hem bij River Island gekocht en ik vind hem nog steeds erg mooi! Hij glimt wel heel erg! Maar voor de rest is 'ie heel erg fijn en hier kan je mijn review lezen.



Deze heb ik een keer op een feestje gekregen. Ik heb ook een labello met een roze kleur en dit lijkt er wel op, als je echt hele droge lippen hebt werkt deze niet zo heel goed. Maar voor de rest werkt 'ie wel erg goed!

Wat is jou favoriete lipbalm atm?

xxxxxx

10 comments:

  1. Wat leuk zeg! Die van Revlon heb ik ook, gisteren ontvangen haha. Vandaag maar eens testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lippenbalsems! Ik hou van lippenbalsems! De lipbutter van Revlon lijkt me fijn! Mijn favoriete lippenbalsem is simpel Vaseline! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. it's great! congratulations! Do you wanna follow each other? let me know! I wait for you on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die cupcake is erg leuk! Ik gebruik zelf meestal vaseline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cupcakjes zijn schattig! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die dingen zijn zo leuk om te sparen he.. ik vind die cupcake echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die als cupcake is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen