maandag 30 september 2013

TIP: Aanbieding armbandjes bij America Today!

Laatst had ik een winterjas besteld bij America Today, alleen toen 'ie aankwam was hij een beetje te klein. Mijn moeder was zo lief om hem te gaan ruilen in de America Today in Utrecht. Daar op de toonbank lagen deze armbandjes in allemaal verschillende kleuren in de aanbieding. Toen heeft ze d'r ook nog is 2 meegenomen voor mij en mijn zus!





Ik denk dat de actie niet lang meer duurt, dus als er een America Today is.. (: Hij kostte eerst 8 euro en nu nog maar 1 euro! Hij is er zoizo ook in het wit en het lichtblauw!

xxxxxxxx

11 comments:

  1. Superleuk! Ik ga snel eens kijken bij de America Today :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke armbandjes en zeker voor zo een prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke armbandjes, en zeker voor de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Die armbandjes zijn heel leuk :) Mooie blog heb je, ik ben je gaan volgen! Liefs, Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke armbandjes! Je hebt echt een super leuke blog, ik volg je nu! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zoizo = sowieso

    het wordt nu wel tijd dat je dat weet he lottie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn echt heel leuk! Ik volg je nu! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen