vrijdag 20 september 2013

Review Skinlite maskertje

Ik was in de zomervakantie met 2 vriendinnen in Alkmaar en heb daar dit maskertje gekocht. Hij was eigelijk voor m'n moeder, maar die dacht dat ze er niet tegen kon, dus was 'ie toch maar voor mezelf. Vandaag teste ik 'm!


Het maskertje is van Skinlite en hij heet Hydro Soothing Aloe Mask. Het is zo'n sheet mask. Ik had dat nog nooit geprobeerd dus ik was heel erg benieuwd. Ik had al wel op de achterkant gelezen dat het 20 minuten in moest werken. Vandaar m'n ipod en twilight!



Op de achterkant staat bij waarschuwingen dat je het niet mag gebruiken bij huidbeschadiging, puistjes, ge├»riteerde of verbrande huid. Dat vind ik best wel gek, ik had wel wat puistjes en heb het alsnog gedaan. Maar niet gemerkt dat het niet goed was! Het maskertje koste € 0,89 bij de DA.


Het ziet er best wel eng uit, vond ik toen ik het eruit haalde. Het is best wel nat, maar super fijn als je het op je gezicht doet. Aan de zeikant zaten van die flapjes waardoor die op alle soorten gezichten kan. Ik ben er echt heel erg blij mee! Toen ik de klok op m'n ipod had ingesteld en twilight ging lezen, vond ik dat het masker helemaal niet kriebelde. Normaal heb ik dat wel een beetje bij maskertjes, maar bij deze niet.


Ik ben hier heel erg blij mee! Wel jammer dat de DA net weg is bij mij in de stad. Nu moet ik hem de volgende keer op internet bestellen.

Heb jij al wel is een sheet maskertje gehad?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Jammer dat de DA weg is bij je, maar het lijkt me een heerlijk masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review!

    Fijn weekend,
    Fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, wil graag ook nog eens een sheetmask proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil nog steeds zo'n sheetmasker proberen, Mascha heeft het er altijd over hoe fijn het is. Maar tot nu toe nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd jammer wanneer er een bepaalde favoriete winkel weggaat! :D
    Wel goed dat ie goed werkte

    BeantwoordenVerwijderen