zaterdag 28 september 2013

Pictures #6 Avondje Utrecht + OOTD

Gister was ik voor iets van het werk van m'n moeder in Utrecht. Ik had m'n camera mee genomen, want het was echt heel erg mooi foto maak weer! (:


Eerst wilden we bij de mexicaan gaan eten (dat rode huis) maar daar was een wachtrij van 3 kwartier! Dus toen zijn we naar de italiaan ernaast gegaan. Het was heel erg lekker eten!



Zo als altijd nam ik ice tea. Deze hele zomervakantie in alle restaurantjes heb ik ice tea genomen, ik vind dat zo lekker!



Pizzaaaa.


Deze foto heeft m'n zus gemaakt en ze vond hem heel erg cool! Ik vind hem ook wel leuk, haha. (:


We kwamen iets te laat aan op het station, dus we moesten een half uur wachten. Ik kocht een swirl en ging toen hier kijken. Dit is van National Geographic en het zijn allemaal mooie foto's. Ik vind deze hierboven heel erg vet! Het lijkt me zo leuk om een keer zo'n soort foto te maken. Dit was een soort festival waar mensen met fluoriserende verf gooiden.



Het lukte steeds niet zo goed om mooie scherpe foto's te maken, want het was al best donker. 


Natuurlijk had ik mijn rugzak bij me. (:


M'n truitje en bloesje had ik van m'n zus geleeend. Ik vind het zelf heel erg leuk! Het blousje met parels is van de Zara en de trui van de WE. M'n broek is niet zo bijzonder, hij zit wel heel erg lekker! En ik had m'n rode Allstars aan!


Ik hoop dat jullie zo'n artikel ook een keer leuk vonden! (:


xxxxxx

7 comments:

  1. Wat een leuke foto's, je outfit is ook heel gaaf!
    Ps. Doe je al mee met mijn winactie? Je kan 2 hele toffe kettinkjes winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's en leuk om te zien :)
    die foto van NG is gaaf ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! mooie foto`s heb je gemaakt

    Liefs My

    BeantwoordenVerwijderen