dinsdag 10 september 2013

Pictures #5 Zeeland

Toen ik in Zeeland met mijn oma in de zomervakantie, heb ik ook nog wat foto's gemaakt. Het zijn er niet heel veel, maar ik laat ze toch nog even zien! (:


Deze foto heeft m'n zus gemaakt en ik vind hem best wel cool! Die bobbel op m'n rug is m'n rugzak, btw.


Dit was de eerste dag, het was niet zo'n lekker weer maar deze twee jongetjes hadden dit gemaakt. Het is een slang en ze waren er al de hele dag mee bezig. Echt heel erg leuk!


De dagen erna was het heel erg lekker weeer. Dit is het strand waar we meestal waren als we op het strand waren. Die gele banaan, die daar op het strand ligt, daarheb ik op gezeten! Ik had nog nooit zoiets gedaan en ik vond het echt super vet. Ik mocht zelfs nog even achterop de jetski toen ik er voor de tweede keer af was gevallen!


Veeeeel schelpjes op het strand.


We hebben best veel tijd door gebracht in de auto.. Mijn oma kan namelijk niet zo goed meer lopen en zo kon ze toch alles nog zien. Ik vond het heel gezellig, maar we zijn wel best vaak verdwaald, haha! Vandaar dat m'n vader hier de tomtom pakte. (:


Deze foto is vanuit de auto gemaakt. Hier reden we op een hele lange brug, het was heel erg mooi!


Ik en m'n nieuwe rugzak. Ik ben echt heel erg blij met deze rugzak, omdat die gewoon bij alles past, m'n camera tas past erin en hij zit heel erg lekker! Het is nu m'n schooltas en elke dag zie ik wel weer 2 jongens die die tas ook hebben, dat is dan wel weer een beetje jammer.. Haha!


Ik had ongeveer elke dag een vissengraat in, gemaakt door m'n zussie. Deze twee foto's zijn trouwens ook gemaakt door m'n zus!


Deze zomervakantie ben ik in best veel plaatsen in Nederland geweest, allemaal iets kleinere kortere vakanties! (:

xxxxxxxx

17 comments:

  1. Hele mooie foto's. Die slang is echt gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, die slang vind ik heel erg vet gemaakt. En zie ik daar nou ook nog een schildpad? Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Zeeland is zo leuk, ik ben er in de zomervakantie ook heen geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!! Die visgraatvlecht is zo mooi:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Waar was je precies in Zeeland?
    Ik woon er namelijk :)

    Liefs Tara

    http://zeeuwsmodemeisje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat in een huisje in Scharedijke, best een klein plaatsje volgens mij ! xxx

      Verwijderen
  6. Mooie foto's! :) Vooral de eerste, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's heb je gemaakt Lotte, wauw! Vooral die 2 foto's van jou op het strand met je rugzak en je visgraatvlecht zijn echt leuk. En wat die jongetjes gemaakt hebben met zand is zo vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Zeeland is mooi! Ik ga er aankomende zomer ook heen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen