woensdag 25 september 2013

NOTD: H&M cherry

De laatste tijd komt er weinig online, ik ben zo druk! Deze week heb ik 6 toetsen, en heeel veel huiswerk.. Mijn nagels heb ik ook heel erg verwaarloosd, dus daarom vandaag een Nails of the day!








De kleur heet Cherry en is van H&M. Deze nagellak is niet meer te koop, deze kleur eigelijk, want deze lijkt hier heel erg op, maar zit dan in een ander potje. Het is niet een hele bijzondere kleur, maar vind hem toch erg mooi! Hij droogt snel op, blijft niet heel lang zitten, maar is voor de rest heel erg goed! En natuurlijk ook goedkoop, hij (in het nieuwe potje) kost maar 4 euro! Ik vind wel dat m'n huid hier nog witter door lijkt, maar dat heb je bij bijna alle herfst kleuren.

Wat vinden jullie van deze kleur? 


xxxxxx

13 comments:

  1. Mooie kleur! Dat met die bleke huid zal ik ook wel hebben, maar wat doe je eraan? ;)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een prachtige kleur, ideaal voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleur! perfect voor dit seizoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa ik houd van dat soort kleurtjes! Classy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een leuk en mooi kleurtje! Ik vind hem ook erg mooi classy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kleur! Echt een herfst/winter kleur. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen