zondag 1 september 2013

Noorse bloggers

De laatste tijd kijk ik heel veel op Noorse blogs, gewoon voor inspiratie! Misschien kennen jullie de Noorse bloggers al die ik hier laat zien, maar ik heb ook nog ontdekt hoe Erica haar foto's bewerkt! (:

Wat ik het mooiste vind aan Noorse blogs is dat ze altijd zulke mooie lichte foto's maken. En hun lay out's vind ik ook altijd erg mooi! Ik bewerk mijn foto's altijd met picmonkey.nl en ik kon nooit ergens vinden hoe je zo je foto's bewerkte. Door Google vertalen weet ik nu hoe Erica haar foto's bewerkt! Op express van pixlr.com en dan Adjustment en dan Color en dan kan je het lichter maken met dat rechter ding. Waarschijnlijk snap je er nu niks van, maar als je naar die site gaat zie je het wel! Misschien gebruikte je dit ook al wel heel erg lang, maar ik vond het gewoon best leuk dat ik er eindelijk achter was gekomen, haha.

Erica en Aurora Mohn vind ik allebei heel erg leuk! Het zijn nichtjes, dus ze staan ook vaak op elkaars blog.


Ik vind ook dat ze best veel op elkaar lijken!

Ik vind de blog van Kristine ook heel erg leuk! Vooral haar haar vind ik heeel erg mooi. En ze maakt ook hele mooie foto's.



En als laatste de blog van Andrea. Ze maakt ook vaan artikelen over haar gezonde levensstijl en ik vind haar ook heel erg leuk! En natuurlijk mooie foto's. (:



Kennen jullie nog andere Noorse bloggers en hadden jullie al wel is gehoord hoe Erica haar foto's bewerkt? Laat een comment achter! (:

xxxxxxx

11 comments:

  1. Was mij ook al opgevallen dat daar veel mooie blogs vandaan komen maar dan via Instagram. Heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze allemaal al! Ben ook een fan van Noorse (en Zweedse!) blogs :)
    Erica's blog bezoek ik dagelijks, vind haar echt tof!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe meiden en leuke blogs :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de liebster award, er staat een hele post op mijn blog over. (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komen veel leuke bloggers uit Scandinavië in het algemeen vind ik! Deze zijn ook leuk, thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogs! Ik kende de apps van pixrl wel, alleen de site nog niet. Dankjewel!

    Liefs. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen, de blogs van Erica en Aurora lees ik ook. Erica is vooral mijn grote favoriet, haar kledingstijl is geweldig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kristine haar blog is echt heel gaaf! Ik vind - vaak - dat blogs uit Scandinavië zo veel licht uitstralen, haha. Komt vast doordat ik te veel VT-Wonen lees! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende het niet, maar klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze staan ook altijd goed op alle foto's!
    en hun blog zien er altijd ook heel erg gaaf uit!

    liefs
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen