zondag 8 september 2013

Nieuwe vs oude Catrice gezichtspoeder

Ik was echt fan van de oude poeder van Catrice. Ik gebruikte hem elke dag en ik vond hem gewoon heel erg fijn! De verpakking vond ik ook mooi en hij was niet zo duur. Ik snapte dan ook echt waarom hij uit de collectie ging. Maar ik werd ook nieuwsgierig naar de nieuwe! Ik heb hem nu een weekje uitgeprobeerd. Klik op Meer lezen voor mijn review!

De prijzen zijn niet hetzelfde. De oude koste € 3,99 en de nieuwe € 3,59. Het is trouwens niet dat je nu nog de oude kan kopen. Het is meer om te zien of Catrice heeft 'verbeterd' in hun nieuwe poeder!


In allebei de poeders zit 10 gram en ik heb ze allebei in de kleur 010 Transparant. Zoals je hier onder kan zien was mijn oude poeder bijna op. Op deze foto vind ik het lijken alsof de nieuwe iets lichter is. Dat vind ik heel erg fijn, want ik ben zelf heel erg licht! 



Links is de nieuwe en rechts de oude. Ik vind dat je niet heel veel verschil kan zien. Dit is natuurlijk niet uitgesmeerd enzo, daarom lijkt het wel heel erg wit. Maar als ik een foto van m'n hand probeerde te maken met en zonder poeder, zag je eigenlijk ook niks. Ik ben erg tevreden over de nieuwe poeder, maar ik zie niet een bijzonder verschil met de oude. Behalve dat 'ie goedkoper is (40 cent..). 

Vinden jullie dat er een groot verschil is tussen deze poeders? 


xxxxxx


10 comments:

  1. Fijn dat 'ie zelfs nog goedkoper is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik de nieuwe en vind die echt goed!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alleen die nieuwe en vind die prettig werken!
    En hij is natuurlijk goedkoper, dus het is een verbetering ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ie goedkoper is vin dik een heel fijn verschil ;)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de nieuwe poeder echt heel fijn, ik heb de oude nooit gebruikt eigenlijk. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit niet zoveel verschil in. Catrice heeft altijd goede producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je ze vergelijkt! Dat het iets goedkoper is vind ik sowieso wel een pluspuntje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de nieuwe en ben er erg tevreden over. Ik volg je trouwens op Bloglovin' nu, je hebt zo'n leuke blog<3 Volg je terug? x

    BeantwoordenVerwijderen