maandag 16 september 2013

Lookbook inspiratie

Ik heb zelf lookbook, maar ik post nooit wat. Ik vind het wel altijd leuk om erop te kijken! Vandaag dus een artikel met wat foto's van Lookbook. Enjoy!






Ik vind haar echt heel erg cool! Haar foto's zijn heel erg mooi en ze heeft een hele schattige stijl. Dit is haar Lookbook!













Deze foto vind ik echt heel erg mooi!




Ik krijg zelf altijd heel veel inspiratie van dit soort dingen. En ik vond het ook leuk om een keer zo'n artikel te maken!

Zou ik dit vaker doen?

xxxxxx

5 comments:

  1. Oh dat roze jasje bij die vijfde foto is echt prachtig! En al die zwarte tassen die de vrouwen vasthebben zijn ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfits en het zijn echt mooie foto's. Ik krijg er inderdaad veel inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen