zaterdag 14 september 2013

Gastartikel Eva!

Hallo, ik ben Eva en ik laat jullie vandaag zien hoe je de populaire ombre nails maakt. Wil je ook weten hoe je dat moet doen? lees dan snel verder!





Je hebt voor deze nail art 2 kleuren nagellak nodig die qua kleuren dicht bij elkaar zitten. ik heb deze twee kleuren gekozen maar je kan natuurlijk ook andere kleuren kiezen. Je hebt ook een bace en top coat nodig, een sponsje (een make-up sponsje is eigenlijk beter, alleen die had ik niet) en ik gebruik ook mijn snel droger, omdat ik heel ongeduldig ben als het gaat om je nagellak te laten drogen.


Je begint natuurlijk zoals altijd met een laagje bace coat.

Daarna breng je 2 laagjes aan van het lichtste kleurtje dat je hebt gekozen, bij mij was dat een heel mooi roze OPI nagellakje. Je zorgt ervoor dat dit echt helemaal droog is voordat je met de volgende stap begint. (ik breng op dit moment mijn snel droger aan, maar dat hoef je natuurlijk niet te doen)

Dan komt nu het leuke gedeelte! je pakt een sponsje en lakt een streep van de lichtste kleur aan de buitenkant van het sponsje en vlak daarnaast de donkerdere kleur. Zoals je kan zien op de foto hierboven.

Je duwt het sponsje op je nagel en laat het daarna in elkaar overlopen door op je nagel te deppen. dan krijg je dit effect. het maakt niet uit dat er heel veel nagellak op je vinger zit want dat haal je erna gewoon af.

zo ziet het eruit als je de nagellak er omheen weg hebt gehaald.


Ik hoop dat jullie het een leuke nail art vonden. Je zou er nu nog een leuk figuurtje op kunnen maken, maar daar had ik nu geen zin in.
Tot de volgende keer xxx


Hebben jullie al eens ombre nagels gemaakt?

13 comments:

  1. Ja ik doe dit ook best vaak, ik vind het heel erg mooi!
    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit, mijn nagels zijn daar op dit moment te kort voor, haha! Mooie kleurtjes heb je gekozen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Dit heb ik ook geprobeerd helaas zag het er op mijn nagels niet zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ombre nails! Heel leuk gedaan! Ik heb dit ook wel eens gemaakt! Het is lekker makkelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe dit best wel vaak (: Lekker simpel en het ziet er erg trendy uit! Leuk artikel!
    x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw supermooi gedaan! Hele leuke combi zo ook met die kleurtjes bij elkaar, ik kan zelf echt geen nailart dus faal ook echt √°ltijd in zulk soort dingen, ook al zijn ze helemaal niet zo heel moeilijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen